Hlavní navigace

BillBoard zakázal členům prodej kreditů

1. 2. 2001
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Jednou z oblíbených metod jak zpeněžit reklamní prostor i na stránkách, kterým by se každý rozumný inzerent vyhnul, bylo jejich zařazení do výměnného systému a následný prodej naspořených kreditů. Cena za tisíc shlédnutí se v těchto případech pohybovala kolem 20 Kč, zatímco přímo BillBoard je oficiálně prodává skoro desetkrát dráž. Nyní to provozovatelé těchto stránek budou mít těžší – BillBoard totiž tento prodej zakázal. Více informací v článku Mirka Kučery na Intervalu.

Jednou z oblíbených metod jak zpeněžit reklamní prostor i na stránkách, kterým by se každý rozumný inzerent vyhnul, bylo jejich zařazení do výměnného systému a následný prodej naspořených kreditů. Cena za tisíc shlédnutí se v těchto případech pohybovala kolem 20 Kč, zatímco přímo BillBoard je oficiálně prodává skoro desetkrát dráž. Nyní to provozovatelé těchto stránek budou mít těžší – BillBoard totiž tento prodej zakázal. Více informací v článku Mirka Kučery na Intervalu.

Autor článku

Autor je někdejším šéfredaktorem serveru Lupa. V současné době už se psaní věnuje pouze v míře menší než malé, a to zásadně pro radost.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).