Pokud je nekdo asocial, tak misto aby si s prateli zasel promluvit, tak si snima telefonuje --- variatne je to debil, kterej ma sotva na zradlo, ale hlavne ze provola litr mesicne. Normalni clovek nema potrebu viset nekolik hodin denne na telefonu.
Není to tak dávno, co nebyl ani internet, ani mobily, pevnou taky neměl kdekdo a přesto lidi tak nějak žili. Dneska, pokud neprožvaním alespoň 3 hodiny měsíčně přes mobil, tak jsem asociál... no jsem, provolám tak 10 - 60 minut měsíčně. A tuplovanej, páč nemám účet na ksichtoknize ;-)
A kolik toho musím měsíčně prokvákat přes mobil, abych byl normální? U mě to není rozhodně "provolám málo protože na víc nemám", ale "pořídil jsem si nejlevnější mně dostupný tarif na počet minut co provolám". Na rozdíl od chudáků co nemají ani na jídlo ale v rámci povýšení sociálního statusu mají iP a tarif za 1000 si myslím, že se chovám velmi racionálně. Pokud by se tak chovali i ostatní, třeba by tu specifický trh nebyl. Ale proč zlevňovat, když si stádo ani nezjistí ceny+potřeby a nechá si vnutit jakýkoliv tarif. Vlastně je nutné mít pořádný tarif se stovkami volných minut, jinak jste socka, nemáte přátele, práci a já nevím co všechno se ještě z levného tarifu dá vyčíst :)
To se nedá brát vůči trhu, je spousta lidí, kteří prostě neradi telefonují a tak reálně moc minut neprotočí. Koneckonců se to týká i mne, mám pro práci firemní tarif, kde se fakt nijak moc omezovat nemusím, ale prostě nemám potřebu toho mnoho "prokecat" (to už mě spíš zajímají objemy dat).
Řekl bych, že mě podobných lidí bude daleko více, než by se byznysu operátorů v oblasti hovorů hodilo do krámu...
Tak přeci jen se z počtu volných minut na mobilu dá vyčíst, že je člověk asociál :)
A ano, pokud se podívám, co se u nás daří prodat a vnutit lidem že to potřebují, tak si opravdu myslím, že hodně lidí v ČR se dá zařadit do kategorie nemyslící stádo, hodně nadávající ale neochotné udělat byť minimum, aby si polepšili. Proto tu taky máme specifický trh.
Uz jsem videl v sekci "Zpravicky" spoustu prskotu na to, ze toto neni zadna revoluce. Revoluce se skutecne nekona - data, sms, roaming, ... - to vse stoji za vyliznohu.
Rekl bych ale, ze o to vubec nejde - cilova skupina bude uplne jinde (ctenari Blesku?). Ne vsichni totiz zvladaji psat na mobilu SMS, nebo dokonce pouzivat internet. A volani za 2,50 - to je o 2 koruny mene, nez mam ja - letity zakaznik Vodafone u pausalniho tarifu za 600 mesicne...
To plati obecne pro vsechny - oni se toho netu bojej jak cert krize, protoze vedi, ze na ten net chcipnou. Jakmile bude totiz k kdispozici za 100 - 300Kc ruzumnej mobilni net (= bude to trvale aspon 128kbit+), tak pres GSM nikdo volat nebude => tech 100 - 300Kc bude jejich veskery a maximalni prijem. Nadto zcela automaticky odpadne reseni volani do zahranici ... protoze po netu to bude stat stejnou nulu jako volani zaroh.
jen tak pro srovnani v rakousku tarif jen za 7,5€ (191kc) obsahuje 1000minut 1000sms a 1GB http://www.orange.at/Content.Node/tarife/
nejsem si ted jistym zda to byl nss, ale na "minimalni konzumaci" u predplacenek uz existuje rozsudek. operator mi nesmi nechat propadnout kredit za nevycerpane resp. nedodane sluzby. navic jeho docerpani podminovat jeste nakupem dalsi sluzby neprojde uz tuplem.
Tak hrozný to neni. Nemělo by se zapomínat, že ne každej má možnost získat firemní tarif. A ne každá firma nechá zaměstnanci telefon pro volný použití.
Nadpis je trochu bulvární, protože tady nikdo nikoho nenutí provolat měsíčně 67 Kč. V jednom měsíci můžu provolat 20 Kč, v dalšim 100 Kč a v dalšim 80 Kč. Což je pořád lepší než u minitarifů, kde je pevně stanovena minimální měsíční útrata.
Data jsou mizerný u všech operátorů. Za to nelze nadávat Ringieru. Proto zůstávám doma u svýho nemobilního operátora za 300 Kč měsíčně s FUPem 20 GB. A venku u několika záchytných hotspotů.
Nelze taky srovnávat se šedym virtuálnim operátorem, protože tam si nemůžete přenést číslo a když moc nabotná, tak ho O2 bez mrknutí oka zruší.
O to prece vubec nejde.. Blesk na tom slusne vydela, to se nebojte. Ale O2 predvadi klasicky postup znamy uz z dob Ceskeho Telecomu - predejit vahajici CTU (amaterismus? korupce?) nejakym krokem, na nemz nebudou tolik tratit a zabrani kroku CTU, ktery by je bolel vic a nedej boze by trh liberalizoval. Vubec nejde o to, aby to nejakou cilovou skupinu zakazniku skutecne oslovilo, to nikoho nezajima.
Musite si to precist cele, je tam servisni poplatek za kazde cislo, 60 kc, takze realny pausal je 61,20. A to je pro Onenet uz realne dosazitelne.
Podle me jsou mnohem vice sokujici jsou parametry mobilnich dat. Kdyz jsem neco dojednaval, tak obchodnik byl vzdycky ochotny dat tisice minut zdarma, ale zmenit parametry FUP nebo dat cenu mobilnich dat nejak dramaticky dolu, to nikdy.
Asi tak, změna čísla krom jeho propagace do okolí nese i to riziko, že to nové bude recyklované veřejné kontaktní číslo nějaké firmy, které mělo tisíce lidí a ještě léta bude někdo shánět původního majitele.
Takže já své číslo, co mám už čtrnáct let, nechci riskovat.
Jo, dělal jsem s drobný propočet o výhodnosti blesku.
Vodafone: 60 min, 60sms - 110Kč
blesk to samé : 300Kč.
Pokud nemáte, musíte k VF připočítat ještě in kartu (3 roky, 990kč, tedy 27.50 měsíčně a o něco levnější vlak)
A tyhle počty sms/minut není pro mnoho lidí zas tak malé číslo - když se nepotřebují moc vykecávat. Internet taky spousta lidí nepotřebuje....
"na precteni mailu a nejake to webovani bohate" ... ovsem za predpokladu, ze navstevovane stranky s pomalym pripojenim pocitaji, coz je dnes iluze. Naopak bych rekl, ze weby zajimajici dejme tomu divaky TV Nova by se bez animaci a bohate obrazove dokumentace neobesly. Se zbytkem samozrejme souhlas.
Pokud člověk provolá např. 100 minut na tom tarifu s 70min/88kč, pořád je to levnější než ta předplacenka. Lidi co volají opravdu hodně si to snad umí spočítat a ten ČD tarif asi mít nebudou. Mně stačí měsíčně +-50min, takže i když k tomu napíšu sms co potřebuji, tak jsem se ještě přes těch 88kč nedostal (vlastně jednou ano, volal jsem na nějaké barevné číslo a i když na něj cena je stejná jako na pevnou, do volných minut se to nepočítalo). Rozhodně nemyslím, že ten ČD tarif je něco nepřekonatelného, smysl příspěvku byl, že už tu dlouho existuje rozumný pro všechny dostupný (žádná firma, smlouvání na retenčním atd) tarif pro normálně volající a že Blesk tudíž není žádná revoluce.
Anál je prostě letopis (v raném středověku je obvykle psali mniši a jiní duchovní, kteří byli gramotní a samozřejmě používali latinu), odvozeno od latinského slova "annus", tedy rok. Ano, mnozí si to pletou s konečníkem, to je ovšem "anus", druhý pád "anu". Bohužel, v rámci všeobecného hloupnutí populace si mnozí tyto pojmy pletou. Kouzlem nechtěného pak zejména XXX média náruživě popisují kopulační praktiky s letopisy. (Mimochodem, když už jsme v téhle oblasti, "sexování" je třídění mladé drůbeže podle pohlaví. Cizinec řídící se slovníky by tak mohli napsat pojednání o bizarních zvycích Čechů.)
Dříve byla oficiálně za 100kč na 3 roky prázdná ČD karta (bez slevy na vlak), tarif se vztahoval k té kartě, takže no problem. Pak ČD zjistily, že lidi kupují jen ty karty bez aplikace, takže to zarazily a nyní je nutné si objednat nějakou slevu na vlak (aplikaci). Takže si objednáte jak píše turista nejlevnější slevu na 3 měsíce za 150kč, ta sice skončí, ale platnost karty je 6 let a vám jde o tu kartu a ne o tu slevu na vlak... Doufám, že jsem to nepokroutil, řešil jsem to před více než rokem.
Tak tak, v ČR toto zatím nikdo neřešil. Jsou platné rozsudky ve prospěch spotřebitele např. v Německu nebo Rakousku, ale u nás ne. To by se musel najít někdo, kdo by se do toho pustil, ale najde se, když se většinou jedná o sumy maximálně v řádech stokorun? :-)
T-mobile nabízí také tarif internet na 1 den, kdy je za 50 Kč na 24hodin FUP 300MB.
http://www.t-mobile.cz/web/cz/osobni/internet/internet-na-cesty/tarify-a-ceny
Zajímavé. U šedivky mám tři čísla. Jedno jsem teď převáděl pryč a uvolnili mi ho okamžitě. A navíc tarify 60 minut za 89Kč nebo 150 minut za 189Kč mi přijdou hodně dobré, zvlášť když je volání v rámci sítě zdarma a jsou v tom ještě desítky volných SMS.
Když jsem šedivku sháněl, měl jsem nabídky i jiných šedivek a tam byly ceny podobné jako v Bleskmobilu, akorát nebyla minimální útrata.
vzdalenost od nadrazi je nepodstatna, vse lze vyridit pres jejich eshop a to vcetne uploadu fotky. po tydnu sem zavolal na nadrazi zda uz tam inkartu mam a kdyz rekla ze jo nechal sem si nadiktovat cislo a fyzicky tam nekde lezi v supliku dodnes.
takze ta komplikovanost mne stala 5min v eshopu a 1 jednominutovy hovor.
Vrácení čísla není garantováno.
60min za 89Kč docela jde když k tomu je volání v rámci sítě zdarma.
Hned bych do toho šel, ale musí to být Vodafone. Jiného opa nechci. A na toto jsem při hledání šedivky narážel. Jen T-Mobile a O2. Vodafone žádný pěkný. Tak jsem šáhl po 70min za 88Kč.
200Kč za 3 měsíce ? No nevím. Kdo to má pořád hlídat. Pokud bude platnost kreditu 1 rok, tak OK.
Nehledě na to že je to O2.
T-MOBILE a O2 nemusím. Zásada číslo 1. I kdyby měli levnější a výhodnější tarif než mám...... . Ikdyž nikdy neříkej nikdy. Na takový tarif 200Kč/měs. neomezené volání a 2GB dat bych se asi nechal ukecat i od O2 či T-MOBILE. Jsou ale věci které se nikdy nestanou.
FUP mám 30 GB a platím jen za přenesená data, takže pokud nechám modem měsíc neaktivní, neplatím nic. A 1 GB dat mne vyjde na 10 Kč. Ale to je snad normální; když nějakou službu nevyužívám, nevidím nejmenší důvod, proč bych za ni měl něco platit. A stejné je to i s tarifikací. Kolik sekund prokecám, tolik i zaplatím, navíc ani pětník!
U T-mobilu je jediné, co spolehlivě funguje, to, že si se SIMkou zajdete na pověřené pracoviště a příslušného zaměstnance požádáte, aby vám zablokoval veškeré reklamy, včetně poskytování Vašeho čísla reklamním agenturám operátorem. Operátor je ze zákona povinen to udělat, ale aby to fungovalo, musíte to udělat dřív, než SIM kartu aktivujete. Jde to, (nebo kdysi šlo) i vT-mobile samoobsluze, ale na to bych raději nespoléhal. Tady to bude horší, protože poskytovatel, aspoň zatím, takové pracoviště nemá a na Ouvej tů tů se možná budou kroutit.
mám tarif na mých 5 od t-mobile a nejsem s tím spokojenale nevím kam bych šel mám tarif s slevneným voláním 5kč a sms za 1,5 na tech 5 lidí ..ale když volám nekomu jinému je to dražší ...ty 200 za 3 mesice projedu ale nevím jestli do toho mám jít ..ale jako zaujalo mě to... muže mi nekdo poradit?
Nevíte někdo na kolik klesne rychlost po vycerpani FUP. Mam ten internet na mesic za 100Kc a po vycerpani FUP 100Mb rychlost skoro na nule,nejde ani změřit, 1 stránka se načítá 20min. Jiný operátoři klesnou na 32, jeden "nejmenovaný" dokonce na 64kb/s, ale toto je fakt hrůza.
V týdnu jsem se chtěl na něco zeptat operátora. Několik minut mí mezi hudebním pozadím automat oznamoval, že všichni operátoři jsou zaneprázdněni lidmi, kteří se dovolali přede mnou. Standartní postup. Po několika minutách marného čekání jsem to vzdal. K mému překvapení jsem zjistil, že mě tento NEhovor stál 20 KČ, tak jako bych byl spojen. Nehoráznost. Drzost. V podstatě podvod.
Takže vážení, nejvýhodnější je teď jít na stránky O2, mají na netu chybu, díky které si nyní můžete objednat 60 minut volání (tari Start) a k tomu internet 150GB za 0,-Kč, vše za celkovou měsíční platbu 179,-Kč. Právě jsem si to objednal a mám to potvrzené v emailu. Kdo by chtěl větší data, tak 1GB mají za příplatek 152,-Kč/měsíc a 3GB za 202,-Kč. To je slušný, ne? :-) Jsem teď zvědavý, jak tu moji objednávku dodrží... :-)
Takže jsem pořídil Blesk mobil a chtěl přenést číslo. Napřed to mělo trvat 3 dny, pak 7 a stejně se nic nestalo a sdalší termín v samoobsluze je za týden. Takže v součtu to bude už min14 dní a uvidím dále. Podpora o ničem, žádný mail, operátor jen přes prac dny , hrůza děs.
Expirace kreditu se tu někde již probírala a bylo zjištěno, že ODPORUJE českým zákonům. Takže nabiju, volám 3 měsíce. Expiruje mi 150kč, reklamuji to, vrátí mi 150Kč a zase dál telefonuji.
Mýlím se a nebo je to plně v souladu s naším právem?
PS: Selsky vzato jsem souhlasil s podmínkami a tak mám smůlu.
Zeptej se pana setiho aaa a dalsich ... oni nedokazou pochopit, ze totez se tyka i predplatneho do bazenu, posilovny ... ty penize nemohou propadnout, protoze sluzba nebyla dodana => jedna se o neduvodne obohaceni - presne totez plati i o predplatnem casaku v pripade, ze casopis neni dodan ... .
"Z našeho pohledu se ze strany mobilních operátorů jedná o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 451 občanského zákoníku, které je následně operátor povinen vydat zpět spotřebiteli ve smyslu § 456 téhož zákona. Tento postup zakotvený v obchodních podmínkách představuje nepřiměřené smluvní ujednání ve smyslu § 55 občanského zákoníku a jako takové je neplatný."
Spory byly soudne reseny v Nemecku, Rakousku a na Slovensku (retardi nahore neumej hledat). Jelikoz je telco legislativa v EU harmonizovana, ceske soudy by mely rozhodovat stejne - mohou se dokonce na tato rozhodnuti primo odvolat.
My máme one-net a platíme 12,- Kč měsíčně za mobilní číslo, volání za 1,44 Kč kamkoliv, volání mezi našimi čísly zdarma, sms 1,20 Kč vše ceny s DPH a to jsme malí s útratou nějakých 45 tis. Takže nabídce pro Plzeňský kraj věřím. Též máme stejně jako v Plzni poplatek za zpracování vyúčtování čísel rodinných příslušníků, jen my jsme nějací levní a chceme pouze 12,- Kč za číslo.
Nevim proc zrovna nekolik hodin, ale tech zminovanych 50 minut ci 70 minut slavneho CD Vodafone je skutecne smesnych, to je tak na nejpotrebnejsi komunikaci s rodinou a nejblizsim okolim. Samozrejme pokud clovek nebydli na mamahotelu a na vecerni parbu se svolava pres Facebook.
"Tu analýzu, která mj. vychází i z toho, že stávající operátoři do své sítě žádného virtuála dobrovolně nepustili – a která dokonce sama zmiňuje, že pokud by se tak přeci jen stalo, měla by se analýza opakovat."
Je vidět, že operátoři nejsou žádná ořezávátka. A že pořekadlo o najezeném vlku a koze je pravdivé.
Lid je spokojen, že CTU reší drahé volání a operátoři si dál budou hovět na zlatém vejci protože to ČTU zpackal a musí udělat analýzu znova. A to se protáhne.Fakt fikané!!!!
Ano na webu Vodafone jej nehledejte. Protože jej propragují České dráhy. Takže je na www.cd.cz .
http://www.cd.cz/vyhody-pro-cestujici/cd-bonus/benefity-a-partneri/-10586/
Jo a bacha na to aby jste jej nepřešvihl. U tarifu 70minut za 88Kč je pak účtováno 5Kč/min. Vše s DPH. Pokud si pořídíte CallBack tak jedete dál za 2Kč/min jak dlouho chcete.
Ukažte mi někdo levnější VEŘEJNÝ tarif. Zřídil jsem si to protože jsem se nechtěl dohadovat se šedivkou a chtěl jsem zůstat u Vodafone.
Mimochodem šediví operátoři nejsou také nějaké terno, předně složíte dost vysokou zálohu a také jim předáte své číslo (které vám možná vrátí). A ceny jsou také nic moc. 500Kč/měs neomezené volání tam nehledejte.
Pardon, ale pise-li nekdo
"staci zvednout telefon, zavolat tam a ric jim par slov s odkazem na rozhodnuti NS"
pak by bylo vhodne napsat zda mysli rozhodnuti nemeckeho NS, slovenskeho NS ci moravskeho NS, pokud ma tedy na mysli jiny nez cesky NS. Holt tak daleko jeste globalizace nepokrocila a proste nemuze byt kazdy tak genitalni jako vy dva.
A proč bychom to dělali? Dealera mám přes chodbu, kontakt na něj v jeho vlastní síti, (zdarma), nebo přes Skype, (rovněž zdarma), služba funguje, platím teprve tehdy, když prokecám víc, než 200 Kč, čili jednou do roka, paušál veškerý žádný, na data mám extra SIM kartu s USB modemem, data rovněž bez paušálu, FUP 30 GB/měs. cena 10 Kč/GB, což používám pouze pokud jsem mimo domov v rámci ČR, (doma mám internet po LAN 30Mb/30 Mb zdarma a bez jediné poruchy od 15. 4. 2004) a platba převodem z účtu u bezpoplatkové banky. Takže nemám kam utíkat, protože nemám důvod.
Nic není pro každého. Když ale existují (a asi to někdo i používá) slevy na předplacené karty, kde je podmínkou dobití třeba i 300/měsíc, tak v tomto asi problém nebude. Dejte dětem tarif, a budete mít pořád problém, co najdete na účtu, když ten mobil ztratí (než se to dozvíte...). I řada dospělých nedokáže telefonovat krátce a předplacené karty jim pomáhají držet výdaje pod kontrolou.
Takže zpátky k tématu: 200Kč/3 měsíce je jakési omezení a pokud přesahuje něčí potřeby, je zbytečné do toho jít. Mobil na pouhý příjem může mít hovorné jakékoliv. Pro ostatní to znamená slevu kolem 60% a to tady veřejnost prská, že to nestojí za nic. Tak nevím... synkovi dochází kredit na Vodafone kartě, tak zítra jdeme do akce - BleskMobil a zkusíme přenést číslo. Prodělat nemůžeme: 200 mu vydrží tak 4-6 týdnů a platí 3Kč do vlastní sítě, 7,20 do ostatních.
Mám vodafouna, pokecám si v poklidu přes hodinku za 17kč do své sítě, krátkokecky mě vyjdou 3,57 za min, do jiné sítě cca 6kč, dosud mi žádný jiný operátor nebyl schopný nabídnout lepší službu. Jo, vlastně ještě miluju " sbohem pevná linko ", to je megaminimální volání
Jen taková poznámka pro případnou diskusi. BLESKMOBIL-kredit činí 7.47Kč s platností do 03.11.2013 13:51h. To v praxi znamená dostatečnou rezervu pro jednu MMS nebo čtyři SMS, případně necelé tři minuty hovoru při účtování po 1.minutě po vteřinách. SIMkarta však byla operátorem zablokována pro nedostatečnou výši kreditu. Toto jsem zjistil náhodou, když jsem chtěl z legrace jen prozvonit. Nevadí, až budu potřebovat volat, využiji dostatečného kreditu jiného operátora. Naskýtá se však otázka, je-li takový telefon bezpečný v případě nouze, kdy je třeba ihned reagovat například v okruhu rodiny.Jak to vyhodnotí ti nejčastěji postižení důchodci? Komu zůstane zbytkový kredit v případe ukončení smluvního vztahu s Bleskmobilem? VODAFON vlastnictví celého kreditu naprosto respektuje.
Zavolej na si na linku a rekni ze chces jit pryc. Prepoji te do retenci. Pred mesicem jsem to zkusil. Doma jsme meli dva ruzne operatory a chtelo to poresit. Vodafone slevil na 50% (ze 700 mesicne) hned, druhy tarif dal za 50% z cenikove nabidky. T-Mobile dal 30% slevu a pozdeji taky 50%. Vysledne ceny obou byly zhruba stejne, Vodafone byl rychlejsi, takze vyhral. Mluvim o hlasu, data v mobilu nepouzivam. Slevy plati na dva roky, zadny zavazek.
Je to neprijemne se takto dohadovat, skoro pul roku jsem se odhodlaval. Ale operatori chteji jak na orientalnim bazaru, tak nic jineho nezbyva.
Půjde skrýt/zobrazit číslo volajícího? Bude to fungovat jen jako nastavitelná služba sítě, nebo půjde používat i GSM kódy */#31#. Půjde už konečně použít i nějaký GSM kód, nebo jiný způsob, jak blokovat (umístit ho na osobní blacklist) určité otravující telefonní číslo. půjde blokovat reklama? Jak to vidíte s otravováním reklamou a s tím kolikrát vás Ringier prodá?
Toto bych nutně potřeboval vědět ještě než si službu zakoupím. Jinak by mne ještě zajímalo, když operátorovi dnes nahlásíte, že si nepřejete dostávat reklamu, jak dlouho to zpravidla vydrží; a kolikrát odhadujete že vás ročně prodá nějakým otravům?
Mimochodem stejně se chovají i jiné firmy. Například ve Wooky - prodejci eknih - vám taky nabitý kredit po 90 dnech propadne. Propadlo mi takhle u nich pár set, tak s nimi jednám. Kdyby měl někdo odkaz na rozhodnutí toho soudu, budu rád za vložení sem. Rád bych s tím jejich zákaznické centrum potrápil. Zatím se zmohli jen na pár nicneříkajících frází a kredity ani peníze nevrátili.
Je mi jasné že čecháček bude hudrovat vždycky. Platit jednou za tři měsíce 200 Kč to je hrozný problém, ale platit 3x daň ze všeho to už mu nevadí :-)). Já osobně jsem rád, že se konečně ledy pohnuly a začala revoluce v mobilním světě (tedy u nás). Co bude teď? Nejspíše začně krásné nahánění zákazníků a velké zlevňování služeb. Snad kromě T-Mobile, ten to vzal zase za ten špatný konec a snaží se urvat a zavázat si ovečky na 3 roky. Možná je to jen mou nasraností na T-Mobile, tak to omluvte :-)))
67kč měsíčně při 2,5 za minutu, když Vodafone má už přes rok v nabídce pro každého 20min za 30kč nebo 70min za 88kč, cena SMS 0,30kč, asi revoluce nebude. Pokud budu volat extrémně málo (babička co má tel jen pro záchranku), mohu jít do nulového tarifu nebo předlacenky, co stačí nabít 200 ročně (cena minuty mi pak je skoro jedno) nebo do toho za 30kč, normálně občas volající mají výhodnější těch 70min/88kč (60min by s Bleskem přišlo na 150kč, u VF se vejdete do tarifu a ještě zbude na 40SMS) a hodně volající budou mít asi nějaký vyšší tarif. Kdyby neměli tu nutnost tak často dobíjet, tak bych to chápal, ale takhle...
Pěkná zlodějna, co? Pro srovnání firemní tarif běžné firmy kolem 1000 zaměstnanců:
- každý zaměstnanec může tento tarif mít i pro rodinu
- volání mezi sebou zdarma
- volání do O2 za 30 haléřů
- volání do jiných sítí za korunu
- volání z EU roamingu 2,50 Kč
- cenu SMS si nepamatuju, proč bych posílal SMS?
- internet za 20 Kč měsíčně s FUP 200MB, za 150 Kč bez FUP
- tarifikace 1+1, ceny bez dph, paušál žádný není
Takže v rodině má každý mobil, vůbec nikdo nepřemýšlí kam volá a jak dlouho, všichni mají internet a konečný měsíční účet se většinou pohybuje kolem 600 Kč!!!!
Viz vejs, tarif = za sve penize dostanete nejake sluzby. Predplacenka = sluzby konzumujete za predplaceny kredit. Jelikoz je toto propagovano jako pripad dve, tak se na to vztahuje ono rozhodnuti soudu, ktere rika, ze pokud nejsou za predplaceny kredit dodany zadne sluzby, nemuze takovy kredit propadnout - poskytovatel muze samozrejme v takovem pripade penize napriklad vratit. A opove to moc dobre vedi, i kdyz se tvari ze ne - staci zvednout telefon, zavolat tam a ric jim par slov s odkazem na rozhodnuti NS.
Nemyslim si. Duvod pro svuj nazor mam v historickych zkusenostech.
Viz telecum a jejich modemy/isdn/dsl/...a pevne linky ... i dneska by spouste lidem stacil doma modem/isdn - na precteni mailu a nejake to webovani bohate. Do prakticky "kazde prdele" vedou draty, ale podminky te sluzby byly tak nehorazne, ze to proste chciplo, stejne jako pevne linky.
Ano někomu se to vyplatí. Má to ale jedno ALE:
Známý provolá na TWISTU 300Kč měsíčně. 5,9Kč/min. a nějaké SMS. Nabízel jsem mu tento ČD tarif ale nechce. Prý je to moc komplikované.
Známá má Vodafone Nabito 350. 350Kč za 70 minut. Ani je neprovolá. Nabízel jsem jí tento ČD tarif ale nechce. Prý je to moc komplikované.
Dodám jen, že nádraží mají cca 2,2km.
Bohudík, ještě pořád je EU společenství nezávislých státu, takže výroky Neměckých nebo Slovenských soudů u nás neplatí. Pan X uváděl Nejvyšší soud (nevím jaký), pan Krakonoš pak dokonce náš Nejvyšší soud. Bohužel u nás neexistuje dosud žádné soudní rozhodnutí. Ohánět se u operátorů v ČR rozhodnutím NS v Německu je poněkud mimo mísu :-) Doporučil bych Vám držet se Vaší rady Please keep study Můžete to zkusit reklamovat a pokud odmítnou, pak ještě stížnost na ČTÚ no a pak soud. Třeba to dojde až k NS a ten judikát konečně budeme mít :-D
Googloval jsem, a žádný takový český rozsudek jsem nenašel. Co jsem ale našel, byl odkaz na český překlad jednoho vyššího německého soudu, který zakázal německé Telefonice O2, aby po 365ti dnech propadával kredit. Tuto praxi vyslovil za hrubě protizákonnou a uložil společnosti pokutu 250.000,- EUR s tím, že pokud nebude včas zaplacena, jde vedení společnosti na 0,5 roku do vězení - no teda klobouk dolů, němci si ve svojí zemi pořádek udělat dovedou! Ten rozsudek je super čtení, odkaz na jeho český překlad zde http://www.responsibility.cz/fileadmin/downloads/7372A_predplacene_karty_cs.pdf