Mimochodem stejně se chovají i jiné firmy. Například ve Wooky - prodejci eknih - vám taky nabitý kredit po 90 dnech propadne. Propadlo mi takhle u nich pár set, tak s nimi jednám. Kdyby měl někdo odkaz na rozhodnutí toho soudu, budu rád za vložení sem. Rád bych s tím jejich zákaznické centrum potrápil. Zatím se zmohli jen na pár nicneříkajících frází a kredity ani peníze nevrátili.
Viz vejs, tarif = za sve penize dostanete nejake sluzby. Predplacenka = sluzby konzumujete za predplaceny kredit. Jelikoz je toto propagovano jako pripad dve, tak se na to vztahuje ono rozhodnuti soudu, ktere rika, ze pokud nejsou za predplaceny kredit dodany zadne sluzby, nemuze takovy kredit propadnout - poskytovatel muze samozrejme v takovem pripade penize napriklad vratit. A opove to moc dobre vedi, i kdyz se tvari ze ne - staci zvednout telefon, zavolat tam a ric jim par slov s odkazem na rozhodnuti NS.
Googloval jsem, a žádný takový český rozsudek jsem nenašel. Co jsem ale našel, byl odkaz na český překlad jednoho vyššího německého soudu, který zakázal německé Telefonice O2, aby po 365ti dnech propadával kredit. Tuto praxi vyslovil za hrubě protizákonnou a uložil společnosti pokutu 250.000,- EUR s tím, že pokud nebude včas zaplacena, jde vedení společnosti na 0,5 roku do vězení - no teda klobouk dolů, němci si ve svojí zemi pořádek udělat dovedou! Ten rozsudek je super čtení, odkaz na jeho český překlad zde http://www.responsibility.cz/fileadmin/downloads/7372A_predplacene_karty_cs.pdf