Vlákno názorů k článku Bojí se Zlaté stránky Seznamu? od Marconi - Inform je dalsi z katalogu skupiny Mediatelu/Informu. Tim...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 6. 2007 9:45

    Marconi (neregistrovaný)
    Inform je dalsi z katalogu skupiny Mediatelu/Informu. Tim by parazitoval sam na sobe.
  • 15. 6. 2004 18:33

    Michal Kára (neregistrovaný)
    No, spis by mel tu inetovou cast vylepsit. Zkousel jsem tam parkrat hledat a je to des a bida :-(
  • 15. 6. 2004 11:22

    PetrX (neregistrovaný)
    Souhlasim s tim, ze jejich vydaje na propagaci by spise meli smerovat na upevneni internetove sekce - do budoucna je to jedina moznost.

    Nicmene oni ve sve soucasne "protikampani" chteji inzerenta presvedcit, ze informace o firmach v papirove podobe vyhledava cely narod, kdezto na internetu je to pouze cca 30 procent. Navic pokud by to bylo avizovanych 18 procent z celkove navstevnosti Seznamu, tak potom je to stale "smesnych" cca 90 tis. lidi denne a to si myslim, ze je jeste prehnany. V papirovych zlatych strankach vyhledava mnohem vice lidi. Oni to vedi, ale inzerent nikoliv.
  • 15. 6. 2004 10:41

    Kamil (neregistrovaný)
    Rozhodne maji Zlate stranky pravdu v tom, ze jen velmi mala mnozina navstevniku na seznam.cz vyhledava informace o firmach, potazmo o produktech ci sluzbach. Podle me se jedna o jednotky procent (nikoliv 18 jak se uvadi v clanku).

    Nemyslim, ze by Zlate stranky v tomhle meli pravdu. Podle meho jsou ta data vytrzena z kontextu.

    Seznam urcite vyznamnym zpusobem "krade" inzerenty zlatym strankam, nicmene je to dano i narustem oblibenosti internetu a poklesem oblibenosti papirovych katalogu. Mediatel mel uz pred nekolika lety svuj portal mit takovy jako dnes (do nedavno se nedal pouzivat). Z tohoto pohledu se jedna o jasne zaspani Mediatelu.

    To co Mediatel povazuje za portal je k smichu, je to stejne tezkopadne jako drive, jen v jinem designu. Take je zajimave jak nejen Mediatel, ale i Centrum prebira od Seznamu takove blbosti jako je nazev sekce 1. urovne: Dum, byt a zahrada :-)) Ostatne podivejte se do iAudit.info jakou maji zlatestranky.cz navstevnost.

    Myslim, ze uz jsou na tom hodne spatne, kdyz radeji venuji cas tomu, jak pomluvit konkurenci nez aby hledali prodejni argumenty pro sve zakazniky.
  • 15. 6. 2004 8:22

    PetrX (neregistrovaný)
    Rozhodne maji Zlate stranky pravdu v tom, ze jen velmi mala mnozina navstevniku na seznam.cz vyhledava informace o firmach, potazmo o produktech ci sluzbach. Podle me se jedna o jednotky procent (nikoliv 18 jak se uvadi v clanku).

    Seznam urcite vyznamnym zpusobem "krade" inzerenty zlatym strankam, nicmene je to dano i narustem oblibenosti internetu a poklesem oblibenosti papirovych katalogu. Mediatel mel uz pred nekolika lety svuj portal mit takovy jako dnes (do nedavno se nedal pouzivat). Z tohoto pohledu se jedna o jasne zaspani Mediatelu.

    Dle meho nazoru ma Mediatel nekolik moznosti:

    1. vyznamne propagovat svoji internetovou cast
    2. spojit se s jinym vyznamnym portalem (spojeni typu Atlas-Inform)
    3. vytvorit alianci s podobnymi sluzbami (edb.cz,hledat.cz, apod.)

    Jeho kampan je dle meho nazoru vcelku prirozena a ocekavana. Ovsem je otazkou zda-li prinese nejaky efekt. Na jejich miste bych spise investoval do propagace sveho webu nez do pomlouvani konkurence. Z dlouhodobeho hlediska to nemuze prinest zadne vyznamne ocekavani.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).