Hlavní navigace

Bolt hlásí další investici. Tentokrát jde o marketingové Da­teio

19. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Akcelerátor O2 převzal štafetu po Wayře, kterou Telefónika zavřela už loni. Teď se Bolt pomalu rozjíždí.

Oslovit klienty bank s cílenou nabídkou. To je cíl pražského startupu Dateio. Pro banky je služba od Dateio jako věrnostní program s propojením platebních karet a nabídek obchodníků.

„Věříme, že naše investice pomůže dalšímu rozvoji tohoto řešení, který přinese spolupráci s dalšími bankami,“ říká šéf akcelerátoru Jakub Minařík. Ten akcelerátoru šéfuje od loňského prosince. Do korporátního projektu přišel ze světa konzultačních firem (KPMG, Arthur D. Little). 

BRAND24

Jde o další investici v krátké době. Operátor ale tají částky, které do startupů pumpuje. Před pár týdny ohlásil totiž podporu taxikářského startupu Taxify, který se na tuzemském trhu snaží uchytit od loňského léta. „Vedle získané investice si také ceníme toho, že budeme mít přístup k velkým datům tohoto operátora,“ komentoval spolupráci šéf tuzemské pobočky startupu Roman Sysel.

A tak nejkonkrétnější částka zůstává stále jen řádově miliony korun u první investice samotného programu, kterým bylo na konci loňského roku Tapito

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).