Kampaň rozplizlá do tří měsíců je k ničemu. Lidi si ji ani nevšimnou. Kdyby stejnou energii a peníze vrazili do intenzivní 14ti denní kampaně, byl by výsledek jistý. Lidi by si o tom pokecali v práci a hospodě a ti poslední by si v pohodě koupili STB.
Toliko k laikům. Pokud nějaký správce domů stále neví o digitalizaci a čeká na kampaň, tak ať to prodá a jde pěstovat okurky.
To bych neradil, pokud by to proběhlo podobně chaoticky jako 31. 10. a dolaďovalo se vše až za pochodu lidi by šíleli. Teď když blbne DVB-T pořád to ještě jistí analogové vysílání.
Navrhuji, aby všichni zhasli komplet v jeden termín a nebude se nikdo s nikým hádat a žárlit. jednoduché. Jeden datum, infokampan', šlus. Navíc mají pražští DVB-T a tedy souběh nejdéle.
Prima na tom může paradoxně vydělat, protože v digitálu má mnohem větší a lepší pokrytí, než v analogu.
ČT zapoměla dodat, že k přechodu na digitál stačí stáhnout výkon analogových vysílačů. Zrnící obrazovky pak už pošlou diváky do obchodů, pro set top boxy, samy.. A že byl výkon analogových vysílačů snížen, to si můžete ověřit sami.