Tak jsem opet zkusil Patria.cz a......
opet vidim CCS, Tele2 a Zephyr.
No a kdyz jsem klikl na clanek o CCS (reklama CCS a pod ni odkaz na clanek o CCS ?!) tak vidim temer neuveritelne :
3 -slovy tri- banery s reklamou Tele2.
A pak ze na serverech financniho typu neni reklamni prostor a musi tedy dojit k jeho zdrazeni.
To snad ne !
Reklama v tomto podani je jiz temer antireklamou
To je asi standard, vypadá to, že MIA nemá jiné bannery - teď jsem se zkusil na patria.cz podívat (poprvé), a na titulní stránce 3x ten profláknutý TELE 2 :-(
A pak jsem kliknul na článek "ČTK: Akcie Škody a.s. jsou na burze Newex bez vědomí vedení firmy" a zase 3x TELE 2. To už je fraška.
Ovšem je mi to celkem jedno - bannery stejně nevnímám, na Patrii nechodím a TELE 2 ať si utrácí peníze kde chce.
1. Nechapu proc mluvite o vecech kterym nerozumite. Kampan Tele2 je velice uspesna - nestacime ani vyrizovat objednavky a kdyz se podivate na www.Toplist.cz tak se tam dnes blizi navstevnost 500 visits (ne PV)...
Takze se nam penize vlozene do reklamy docela slusne vyplaceji. Cim jsme tedy proflaknuti? Ze chapeme, ze jsou nasi zakaznici na siti a chceme je oslovit a dostat nase jmeno do jejich podvedomi????
Pokud to nevite tak nejsme zadni zacatecnici, ale jedna z firem, ktere prvni v Evrope zacaly bourat telekomunikacni monopol. Dnes mame jen ve Svedsku vice nez 1,5 milionu mobilnich zakazniku (Comviq), a stejny pocet zakazniku, kteri pouzivaji nase hlasove sluzby. Dale se pres Tele2 pripojuje vice nez 1 milion uzivatelu v internetu - tedy vice nez celkem v cele CR... A to nemluvim o ostatnich temer 30 mobilnich sitich po svete atd... Proflaknuty Tele2?????
2. Obecne k problemu s cenou - ve Svedsku (kde napul ziji) se na specielnich sitech (akcie a pod) prodava banner za 1 SEK - tedy 4,2 Kc... Kdo neveri at tam bezi. Je to vec nabidky a poptavky.
Jsem sice vasim klientem, ale musim se zastat Vasich predpisatelu.
Take jsem navstivil (schvalne)Patrii, take na mne trikrat nebo 4x po sobe hledel Vas baner, jednou dokonce dvakrat na jedne strance.
Myslite ze muze byt ucinna reklama pro mne na neco, co jiz mam a at delam co delam, nic vic si u vas neobjednam?
To je divne, ne?
Pak se neni co divit, kdyz tak vyhazujete penize za reklamu, ktera neni opravdu k nicemu, ze musim platit u Vas to co platim. Kdyby jste prece meli dobre propracovanou reklamu, tak by jste usetrili treba za ty banery co se zobrazily mne osobne a o to by jste mohli slevnit to moje pripojeni, ze?
Ale kdyz tak je to asi jednodussi, vzdyt klient to zaplati.
Ale co naplat, jinou volbu nemam (zatim).
Bannerova reklama je ve vetsine pripadu urcena k tomu aby posilila znacku - dostala se do po(d)vedomi... Nebo myslite, ze by MacDonalds mel pote co opustite jejich vykrmnu pred vami schovavat billboardy?
Samozrejme - reklamu nakonec zaplati zakaznik. Kdybyste se vsak o nas nedozvedel tak budete platit nekolikrat vice za stejnou sluzbu u konkurence (nebo lepe receno u oligopolu).
Tak ted to trochu nechapu. Misto, abyste jako majitele servru byli radi, ze nekdo poradne inzeruje (TELE2), tak ho hanite, jak to neumite. Panove internetovi majitele, nejste tak trochu schizofrenni ?? Budte radi za pany Palase! (Pokud by o Vas nikdo nestal, OSUD.cz je Vam plne k dispozici, i kdyz by Vas nase cilova skupina asi neuspokojila...) :-)
Muzete mi prosim rici, jak by mel inzertni system poznat, ze uz jste klientem Tele2 a tudiz ze vam nema zobrazovat tuto reklamu? No, mozna z IP adresy. Jiny priklad. Kupujete detem pampersky. A jak to ma ten bannerovy system zjistit, aby vam jeji banner nezobrazoval?
Jinak k vicenasobnemu zobrazovani stejneho banneru: povazuji to za dobry krok, protoze kdyz na jedne strance uvidite tri stejne bannery, zapusobi na vas podstatne vice, nez kdyz tam uvidite tri ruzne bannery. Jednotlivy banner se da snadno ignorovat.
Popravde, pane Pallas, muzete mi odpovedet ?
Opravdu vase zakazka na kampan u IMS na serveru Patria zni tak, ze se maji zobrazovat na jednu IP adresu bez omezeni a podle libosti nekdy dva, nekdy tri, jindy zase jen jeden baner Tele2 na nektere z webstranek Patria.cz ?
Nejde o to co se zobrazuje, ale jestli jste to tak skutecne chteli zobrazovat.
Nemyslim, ze to MIA nebo kdokoliv jiny dokaze rozlustit. Treba za IP adresou, ze ktere jsem pripojen (a dalsich sedmi) je aktualne kolem 200.000 lidi (TEN-155 CZ) :-)
To jo, ale mohu treba pri prvnim zobrazeni dostat cookie a i kdyby byl PC treba v int. kavarne, tak treba dostanu tu reklamu na nej jen napr. jednou za 15 minut
ad 1) - čemu je potřeba rozumět na tom, že se mi opakovaně 3x zobrazí stejný banner? O nic jiného nešlo. Hodnocení tohoto faktu přenechávám těm, co tomu rozumějí.
A čím jste profláknutí - no tou reklamou přece, o té se tu hovoří, ne? :-)
Reklamní kampaně můžou mít různé cíle, a tak nevím, jestli to nebyl úmysl, ale to, že se několik dní po rozjetí reklamní kampaně na stránkách www.tele2.cz ukazovalo jen "Prezentace TELE2 je ve stádiu vývoje" tedy na mě zrovna dobrý dojem neudělalo. A každý další banner mi tuto vzpomínku vrací, sorry. Když se pak prezentace objevila, tak zase nešla zobrazit v Netscape. A to že se místo Tele2 zobrazovala Seznamka - další rys profesionality.
K obsahu www.tele2.cz - nenašel jsem tam informaci o tom, jak je síť Tele2 připojena do Internetu, což je dle mého názoru dost podstatný údaj. Je nam pouze vágní informace "Naše základnové vysílače jsou napojeny vysokorychlostním přenosem přímo na páteřní síť Internetu." Za páteřní síť Internetu bývají považovány tři americké NAPy a vysokorychlostní přenos - to je 2.4 Gbit/s jako má Ebone? :-)
Na obrázku řešení je ovšem naznačeno připojení do Internetu 2 Mbit/s, ovšem zase ne kam.
K úspěšnosti - pokud nestíháte vyřizovat objednávky, je to dost marketingový průšvih, ne?
A jakým způsobem vyhodnocujete, jakou měrou se na úspěšnosti reklamní kampaně podílejí billboardy, plakáty v metru, Internet..., když tvrdíte, že se reklama na Internetu vyplatila?
To, že Tele2 ve Švédsku funguje nemusí mít nic společného s tím, jak bude fungovat v Česku.
Vám i veřejnosti přeji, aby fungovala co nejlépe.