Vlákno názorů k článku Bude stát od ledna 1000 impresí tisíc korun?! od Bilbo Hobbit - To je naprosty nesmysl. Proc by mel provozovatel...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2000 14:08

    Bilbo Hobbit (neregistrovaný)
    To je naprosty nesmysl. Proc by mel provozovatel serveru, kde je reklama, byt zavisly na tom, jaky udelate banner. Na nektere totiz vubec nemusite kliknout a presto vam sdeli vse potrebne, na nektere zase musite kliknout, abyste se vubec neco dozvedeli a pak jsou tu takove, ktere se vas snazi donutit kliknout "podvodem" /vypadaji jako soucast stranky s nejakym odkazem, nebo vas vyzyvaji hlasovat zaskrtnutim policka atd./
    Je tudiz naprosto nesmyslne urcovat cenu podle toho, kolik lidi na ten banner klikne. To uz zavisi jen a pouze na tvurci banneru.
  • 7. 11. 2000 10:58

    -drb- (neregistrovaný)
    Zkus se na to kouknout z druhé strany - kolik bannerů sis zapamatoval na stránce, když tam byl každý jiný? Když tam jsou tři stejné na jedné stránce, má to vyšší učinnost, než mít tyto tři bannery rozhozené na třech různých stránkách. Cílem je vždy dostat firmu/produkt do podvědomí potenciálního klienta. Jenže jak toho dobře dosáhnout, když se budu přetahovat s jinými bannery. To je lepší udělat skutečně masivní kampaň a točit to v co největších kvantech. Po takové kampani už stačí jen udržovat jedním bannerem, protože to už to lidé znají a je potřeba jenom tuto znalost udržovat.

    Doporučuji všem zjistit si něco o principech reklamy, o psychologii reklamy a psychologii marketingu. :o)
  • 7. 11. 2000 10:15

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Hlavne ze ma MIA sluzbu Frekvence - je videt, ze o jeji pouzivani nikdo moc nestoji :-).
    Rozhodne je lepsi, kdyz tisic lidi uvidi banner kazdy trikrat nez kdyz trista lidi uvidi banner kazdy desetkrat. V MIA to tedy vi urcite, ale pokud jim treba da klient na kampan tolik, ze je potiz to v danem case a na danem segmentu trhu vubec protocit, tak tezko ocekavat, ze mu budou rikat, ze tak intenzivni kampan nemusi byt zrovna nejlepsi napad - koneckoncu na budgetu zavisi provize a tedy zisk agentury.
  • 7. 11. 2000 9:58

    Patrik Chrz (neregistrovaný)
    Myslim, ze mnohem lesi (z hlediska inzerentu) by bylo platit co nejmensi poplatek za impresi a k tomu vetsi poplatek za kliknuti.
    Jinak nechapu, jaky ma vyznam dat 2 (a vicekrat) stejnou reklamu na jednu stranku (napr. to tele2). Nejdrive jsem myslel, ze o tom nevi, ze je takhle nekdo "skube", ale z ohlasu zde jsem usoudil, ze o tom vi!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).