Za poslední rok jsem klikl na banner jednou, a to ještě omylem. Dovedu si představit, že bych klikl na banner, ale v žádném případě ne při desátém shlédnutí. Myslím, že pro svou prezentaci byste udělali víc, pokud by vaše stránky byly prohlížitelné hned od začátku. Ještě týden po začátku kampaně se mi na vaší stránce objevil jen prázdný obdélník.
Tohle na Internetu miluju, kazdicky cicmunda si proste muze placat co chce a ackoliv to nema hlavu a patu, jednoho dne to nedej boze nekdo muze vzit jako realitu.
Me se to fakt moc libi jak kazdy placne cokoliv co ho napadne aniz by tusil (nebo snad dokonce vedel) jak veci funguji.
Tohle na Internetu miluju, kazdicky cicmunda si proste muze placat co chce a ackoliv to nema hlavu a patu, jednoho dne to nedej boze nekdo muze vzit jako realitu.
Opravdu nas to, ze se banner na Tele2 zobrazi vicekrat na stejne strance neboli. Musime hodnotit kampan jako celek a jako celek splnila nase ocekavani nadmiru.
Co se tyce bannerovych kampani obecne - nekdy potrebujete videt urcity banner treba desetkrat nez si na nej ze zvedavosti kliknete - nestalo se vam to nekdy? Kdyz nic jineho tak jste zvedav co je to za podnik, ktery vrazi do bannerove kampane tolik penez.
Vezte, ze Tele2 uvidite jeste hodnekrat - nejen na siti.
Jak tu ctu tyto prispevky mam pocit, ze poskytovatele reklamniho prostoru si zacinaji mnout ruce. Myslim si ze tento clanek nasadi brouka do hlavy nekterym reklamnu agenturam. Neni to ani 2 roky co cena reklamy na ceskem internetu za tyto 2 roky, klesla skoro za 0,10 Kc za jednu impresi (mam pocit ze to bylo u adbanneru na konci ke konci srpna). Jsem zastance cilene reklamy, a nemam rad kdyz se na jedne strance zobrazi treba 2 stejne bannery, i kdyz vim ze to nekdy nejde. Pokud se Vam nahodou zobrazili na patria 2 bannery tele2 je snad chybou MIA, ze nema v systemu vice placenych reklamnich banneru. Pripojuji se k nazoru, ze i kdyz se zvisi cena reklamniho prostoru, je sice mozne ze bude odliv zakazniku, ale ti se po urcite dobe vrati, protoze jejich reklama nebude moc uspesna i kdyz je bude relativne stat levneji.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).