Vlákno názorů k článku Budoucnost aut je připojená. Revoluce přijde s revolučními vozy od krakonoš - Nikdy se nepodaří vyvinout baterku, do které by...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 7. 2015 20:29

    krakonoš (neregistrovaný)

    Nikdy se nepodaří vyvinout baterku, do které by se vešel aspoň stejný výkon, jako do palivové nádrže, byla stejně velká a těžká, jako ta nádrž, vydržela stejně dlouho, jako ta kastle a její dobití z úplného prázdna by trvalo stejně dlouho, jako natankování. Tudy cesta nevede.

  • 8. 7. 2015 13:19

    oldjay (neregistrovaný)

    Po pravdě jediným problémem, i když dost velkým, jsou u elektromobilu ty baterky. Elektromotor je proti spalovacímu motoru ve všech ohledech lepší a o dost (váha, průběh kroutícího momentu, složitost výroby, rozměry, účinnost). Bohužel ty baterky pořád celkový dojem kazí.

  • 8. 7. 2015 13:04

    fanda (neregistrovaný)

    dostatečnou konkurenční výhodou. Tedy postupně se k tomu dopracuje v jeden čas celý autoprůmysl (rok 2014, celosvětově vyrobil 67,53 mio aut).

    To, že autíčko na baterky (rok 2014 vyrobeno 0,04 mio) má vymakanější infotainment, zaujme při nákupu právě jen geeky. Nejen, že nabízí jediný model! (nic například v tahounu odvětví, nižší střední třídě), ale neposouvá průmysl nikam v důležitých parametrech: cena, bezpečnost, servisní síť nebo intervaly, komfort, ......

    Ekologická je méně, než běžné auto. Víte, že :-) například baterie je z 80% nerecyklovatelná. Že co2 na jeden km výroby (do ujetého kilometru se počítá nejen činnost motoru, ale i eko náročnost celého výrobního procesu, což u elektřiny není výhra) je o třetinu vyšší než u současných nových aut?

    Jen rejpu, protože mě udivuje, proč tesla fanboys nemají rádi fakta a věří jen hypu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).