Hlavní navigace

Názory k článku Budoucnost měření poslechovosti: Audiometry, rozhovory nebo datové fúze

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 9. 6. 2016 11:18

    bez přezdívky

    Dotaznik na 16 minut? Tak to preji hodne uspechu. Kdyz mne otravuje na mobilu nejaky vyzkum, mam limit cca 2 minuty. Do tuho se vleze tak 6 otazek a to jim MUSI stacit. Ovsem jestli je zajima cilovka duchodce, ktery cely den kouka z okna, tak prosim.

  • 9. 6. 2016 10:00

    bez přezdívky

    Buďto budou otravovat lidi voláním náhodně na telefonní čísla které si od někud "vycucají z malíčku" nebo co?... To jako tunery v domácnostech a pohyblivé v autech atd. mají? v sobě vysílačku? která jím bude dávat impulz do studia, že zrovna něco od nich někdo poslouchá?... Špiclování... Ono stejně rádia jsou jak vejce vejci, tedy už spíše jen jako kulisa který se nevěnuje tolik pozornosti či na pár minut zaplé a když se nějaká věc nelíbí, tak se přepíná jinam na jinou písničku... či se zapne vlastní Cd či ještě častěji Mp3 udělaný výběr dle svého gusta a ty reklamy a keci moderátorů... fakt, no raději pomlčet... Dle studií poslechovosti v celém světě... dle časopisu Stereo&video psali v některém z jejich čísel, že stále více klesá a lidé dávají přednost jiným médiím a aktivitám... Jo jsou lidé různí, některým to běží hlavně kvůli mluvenému slovu, tedy zprávám které stejně často jsou i dříve na internetu odkud se i v těch studích moderátorů čerpá... Je jasný, že ale na netu nikdo není 24h trvale a vždy se nějaká informace hodí odevšad tedy i zaslechnout jí v rádiu pokud je zaplé... u komerček jsou to ale často drby o celebritách... či si z někoho dělat telefonickým překvápkem až skoro infarktovou legraci viz E2 atd.