Pan Dvořák řídil Novu tak, aby měla z reklamy co nejvíc, nyní radí časopisům, jak televizím reklamy vyfouknout a jak by se asi zachoval při případném řízení ČT? Zbavil by se reklam na veřejnoprávním médiu a věnoval je komerčním TV, nebo by přitvrdil a získal od státu povolení pro ČT reklamu rozšířit a za to inkasovat i patřičnou odměnu?
Tak vzhledem k tomu, že se dle všeho chová dle hesla: ,,Koho chleba jíš, toho píseň zpívej..." Lze předpokládat, že by nasadil nějaké vydírání a podobné sobě vlastní argumenty a prosadil by reklamy do ČT více nebo případně zvýšení koncesionářských poplatků. Ovšem na druhé straně, by jeho osoba dělala ČT negativní reklamu sama o sobě a pak by bylo asi lépe, když by zůstal, kde je. Bylo by docela dosti neúnosné, když by praktiky a styl Novy začala používat i ČT.