Dvě miliardy korun navíc oproti loňskému roku se letos objeví na českém reklamním trhu, domnívá se bývalý generální ředitel televize Nova Petr Dvořák. Prohlásil to na setkání zástupců časopisecké sekce Unie vydavatelů. Podle serveru MediaGuru.cz, který o akci informoval, Dvořák vydavatelům časopisů radil, jak z této částky získat co nejvíc peněz, aby neskončily u televizí nebo v internetu.
K TÉMATU: Petr Dvořák, bývalý ředitel Novy, ke konci roku odejde i ze CME
Vydavatelé by se podle jeho slov měli snažit získat z této částky co nejvíce, neboť jim hrozí, že peníze mohou být investovány například do product placementu v televizních pořadech nebo na internetu,
uvedl web. Dvořák byl jedním z dvanácti přednášejících, kteří se zaměřili na vývoj trhu s reklamou v České republice. Dvořák, který Novu a skupinu CME opustil ke konci loňského roku, je nyní nejčastěji zmiňován jako případný nástupce Jiřího Janečka v čele veřejnoprávní České televize.