Také u nás doma sledujeme několik hodin denně program Šlágr TV. Tento typ programu u nás dlouho chyběl a velké díky patří panu Peterkovi,že se nenechal odradit různými škarohlídy,kteří prorokovali,že tento projekt brzy zkrachuje. Nedávno ve vysílání Šlágr TV pan Peterka oznámil,že prodloužil smlouvu s ČRa o 8 let!!! Ale musí si na to půjčit částku 200 miliónu Kč!!!.Proto se ve vysílání Šlágr TV bude od dubna častěji objevovat reklama,protože financovat provoz televize pouze z prodeje hudebních nosičů už nejde.Navíc plánuje od podzimu spustit Šlágr TV terestricky i na Slovensku.
Máte pravdu,je to opravdu dost lidí a jestli je někde reklama tak to třeba rychle přepnou na Šlágr a že jim uteče trochu Ordinace ,Cest a pod. je jim jedno protože stejně o nic nejde.Mux 3 má trošku horší pokrytí u nás není na Lysé hoře,ale není to žádná katastrofa.Peterka a spol. zatím silně bodují.A vložením folk a country hodin si našli další diváky,co třeba obyč..dechovku nemusí.(Byla ,ale loni diskuze ,že má podepsanou smlouvu z ČRa jen do března - neví někdo něco?Byl by blázen kdyby nepokračoval.že ano.)
Nevěřili byste, kolik lidí na to kouká!!! Sám jsem z toho užaslej :-) Každá druhá rodina, kde přijímají třetí multiplex nebo mají satelit, si denně několik kohin pouští Šlágr!! Hodnotím vzorek z "venkova" - velká města a Praha jsou na tom jistě jinak. Prostě našli díru na trhu, nenápadně se přetransformovali z čistě teleshopingové televize na plnoformátovou hudební televizi starších ročníků. Ještě zlepšit obrazovou kvalitu. Klobouk dolů za odvahu, která se jim vyplatila.
"Prodej komerčních formátů včetně klasických reklamních časů stanice zahájí již od dubna."
Tak nějak nevím, jestli se tomu nejtvrdšímu fanouškovskému a diváckému jádru této stanice bude líbit případné zařazení klasických reklam do vysílání. Co jsem měl možnost vidět, tak vysílání jede komplet bez reklam (pokud tedy nepočítám ty neustálé výzvy k objednání nějakých CD a DVD), takže pokud budou zařazeny do vysílání klasické reklamy, tak jsem zvědav, jak na to zareagují pravidelní diváci Šlágru.
Česko je dechovková a šlágrová velmoc. 1.5 procenta je vynikající úspěch, protože samozřejmě žádná německá nebo rakouská šlágr televize takového podílu nedosahuje. Nedosahuje nejspíš ani 0.1 procenta.
http://www.quotenmeter.de/c/136/tv-jahr