Máte pravdu,je to opravdu dost lidí a jestli je někde reklama tak to třeba rychle přepnou na Šlágr a že jim uteče trochu Ordinace ,Cest a pod. je jim jedno protože stejně o nic nejde.Mux 3 má trošku horší pokrytí u nás není na Lysé hoře,ale není to žádná katastrofa.Peterka a spol. zatím silně bodují.A vložením folk a country hodin si našli další diváky,co třeba obyč..dechovku nemusí.(Byla ,ale loni diskuze ,že má podepsanou smlouvu z ČRa jen do března - neví někdo něco?Byl by blázen kdyby nepokračoval.že ano.)
"Prodej komerčních formátů včetně klasických reklamních časů stanice zahájí již od dubna."
Tak nějak nevím, jestli se tomu nejtvrdšímu fanouškovskému a diváckému jádru této stanice bude líbit případné zařazení klasických reklam do vysílání. Co jsem měl možnost vidět, tak vysílání jede komplet bez reklam (pokud tedy nepočítám ty neustálé výzvy k objednání nějakých CD a DVD), takže pokud budou zařazeny do vysílání klasické reklamy, tak jsem zvědav, jak na to zareagují pravidelní diváci Šlágru.
Nevěřili byste, kolik lidí na to kouká!!! Sám jsem z toho užaslej :-) Každá druhá rodina, kde přijímají třetí multiplex nebo mají satelit, si denně několik kohin pouští Šlágr!! Hodnotím vzorek z "venkova" - velká města a Praha jsou na tom jistě jinak. Prostě našli díru na trhu, nenápadně se přetransformovali z čistě teleshopingové televize na plnoformátovou hudební televizi starších ročníků. Ještě zlepšit obrazovou kvalitu. Klobouk dolů za odvahu, která se jim vyplatila.
Také u nás doma sledujeme několik hodin denně program Šlágr TV. Tento typ programu u nás dlouho chyběl a velké díky patří panu Peterkovi,že se nenechal odradit různými škarohlídy,kteří prorokovali,že tento projekt brzy zkrachuje. Nedávno ve vysílání Šlágr TV pan Peterka oznámil,že prodloužil smlouvu s ČRa o 8 let!!! Ale musí si na to půjčit částku 200 miliónu Kč!!!.Proto se ve vysílání Šlágr TV bude od dubna častěji objevovat reklama,protože financovat provoz televize pouze z prodeje hudebních nosičů už nejde.Navíc plánuje od podzimu spustit Šlágr TV terestricky i na Slovensku.
Česko je dechovková a šlágrová velmoc. 1.5 procenta je vynikající úspěch, protože samozřejmě žádná německá nebo rakouská šlágr televize takového podílu nedosahuje. Nedosahuje nejspíš ani 0.1 procenta.
http://www.quotenmeter.de/c/136/tv-jahr