ona většina analytiků (Gartnery nevyjímaje) funguje tak, že víceméně střílí okolo sebe, když se netrefí, tak se o tom tiše pomlčí, ale když se ukáže, že se strefili, to je halooo :). Mimochodem je docela zajímavé, že to většina lidí ví a stejně kdejaký bussines plán a rozhodování o investicích staví na "odhadech" analytiků :).
K tomu článku, pochopil bych jeho otištění v MF DNES (jejich IT články si mohou konkurovat s mateřídouškou), ale tlačit takovéto výkřiky do tmy na serveru jehož čtenáři jsou převážně odborníci, to nemá asi moc cenu.
Nejenom zmineni cookies je ponekud mimo realitu. Trebas na "genialni" vymysl odecitat z kont mikroplatbami uz je davno v lepsich bankach opatreni. Navic z clanku o okradani celebrit neni zadny detail o technickem postupu zlodeje. Tudiz lze predpokladat, ze pokud nekdo zverejni sve duverne informace muze ocekavat okradeni. To ale vi snad kazdy.
Clanek mi prijde jako nemsyslne tvrzeni "
pristi rok se neco stane, jen nevime co, ale my pak budeme psat, vzdyt jsme to rikali". Take mi prijde, ze autor souhlasi s tvrzenim, ze internet je zcela anonymni a neda se v nem nikdo vysledovat.
"I když se celé mezinárodní společenství semkne, jeho vyšetřovatelé prý nikdy nebudou mít dost prostředků a sil na to, aby podobné zločinecké spiknutí rozkryli. . A bude ještě hůře ..." je moc pekne receny, skoro jako z nejakeho akcniho filmu.
Ona zminovana "Zpráva Garnerů " (mozna Gartneru) mi prijde jako jiste prohlaseni nejmenovane ceske firmy, ktera tvrdila, ze dokazala jistou vec a davala to do spojitosti s jistou technologii, ale ve skutecnosti se jednalo o vyuziti hlouposti lidi a ne prolomeni one technologie. Taky moc pekna reklama. Jen se muselo najit dost medialnich spolecnosti ochotnych sirit takovou zpravu dal jako senzaci. A neco podobneho je podle meho nazoru tento clanek.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).