Nová televize Tip TV, která by měla odstartovat začátkem května, poskytne prostor podnikatelům a jejich produktům. Kanál bude fungovat prostřednictvím multiplexu 3, na webu a později počítá i s vlastním call centrem. Televize se chce otevřít velké početné skupině klientů, kteří neměli možnost se doposud na obrazovce prezentovat. Přesto, že půjde o teleshoppingový kanál, nemělo by jít prý o „hloupou“ televizi. Má jít o stanici, která bude vysílat komerční reportáže, které budou řazeny do ucelených, maximálně čtyřicetiminutových bloků.
K TÉMATU: Do multiplexu 3 míří další celoplošná televize. TiP TV využije studio po Public TV
Diváci by se měli ve vysílání velice rychle a jednoduše orientovat. Vysílání bude tvořit technická lišta. Jde o crawl, ve kterém bude neustále dostupný televizní program, dále tu název pořadu, který se vysílá a jaký je čas. Televizi bude podporovat také portál www.tiptv.cz. Druhá lišta bude obsahovat informaci o tom, jak produkt získat – kontaktní údaje, druhý odkaz je na již uvedený web. Ve vysílání by se až na výjimky neměly objevovat klasické reklamní spoty. Kanál získal licenci na posledním zasedání Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV).
Co se týká komerčních reportáží, budou představovat služby i myšlenky jednotlivých zadavatelů. Cílem televize je nabídnout divákům snadný přístup k nákupu. Tomu mají pomoci právě doprovodné informace v podobě lišty, případně webových stránek. Prostor ve vysílání by měly dostat firmy z celé České republiky. Komerční reportáže se ve vysílání budou dělit podle velikostí. Nejkratším formátem může být aktualita (do 1 minuty), reportáž (do 3 minut) a rozhovor (2 až 4 minuty). Možností je i velká reportáž o stopáži 3 až 6 minut. Nejobsáhlejším formátem může být samotný tematický pořad, který má stopáž až 30 minut.
Každý pořad bude mít superpremiéru, půjde o večerní čas, a následně bude odvysílán ještě v několika reprízách. V programovém schématu je vysílání označeno barevnými bloky. Půjde konkrétně o ranní, odpolední, večerní, noční a speciální. Pro lepší představu si prohlédněte prezentaci, kterou je možné najít pod touto aktualitou. Co se týká cen, jedna minuta vysílacího času vyjde na 3.999 korun, při více než pětiminutovém materiálu však vyjde každých 60 sekund na 3.199 korun. Cena obsahuje jednu superpremiéru a 21 dalších vysílání. Od doby, co si zadavatel inzerci objedná, televize je schopna prezentaci firmy nasadit do jednoho týdne.
TiP TV – prezentace projektu nové celoplošné televize by potucek793