Mate nekdo zkusenosti se sluzbou CRa Premium ADSL? Budu si hledat nove bydleni a zajima me, jestli se oplati mit dostupnost teto sluzby v pozadavcich na byt. Cena a rychlost je opravdu velmi zajimava.
Zato rychlost reakce na dotazy je více než hrůzná. 4. září jsem jim psal mail, zda mají volné kapacity v domě, kam se mám stěhovat. Podle čísel sousedů to tam zřídit lze, ale musel bych nechat obnovit linku, je tam vypojená. No a máme 24. října a odpověď nikde. Přitom potvrzení o přečtení přišlo hned toho 4.9.
Jo, to je jejich velkej ale snad jedinej neduh.
Na druhou stranu muj stavajici provider, Karneval, je na tom s komunikaci velmi podobne. Vzpomenu-li si na hodinove cekani na infolince Telecomu, tak je to zase to same. Proste se zda ze tu zakladni vec, a to komunikaci se zakazniky (stavajicimi i potencialnimi), maj vsichni ISP zvladnutou velmi spatne.
Protoze kdyz uz se dovolate, tak si vas zase prehazujou jak horkej brambor a poslouchate jednu nekompetentni slepici za druhou ... (zkusenost s Telecomem a Emeou).
Takze taky brzo planuju prechod od Karnevalu k Radiokomunikacim, protoze jejich nabidky a ceny jsou neporovnatelny ... (Karneval 5M/500k a FUP 20/20 za cca 1500,- a Radikomunikace 2M/512k bez FUPu za 1010,-), jenom nevim jak co nejlepe provest komunikaci, prave kvuli tem hroznym prodlenim.
Kamarad, ktery u nich uz je a linku si strasne chvali (je to extremni stahovac, i kdyz vetsinu veci nikdy nezkonzumuje), bez problemu traffic 15GB denne, tzn. cca 450GB mesicne .. :)
Dobrou volbou je ozvat se primo nekomu z regionalniho prodeje (jsou v kontaktech), ze jsou pruznejsi a informovanejsi (nedivte se, kdyz maj asi ze zakazniku provize :) ). Ty se sice ozvali, ze zjistej vsechny nalezitosti, ktere jsme po nich chteli, ale to bylo pred tydnem a od te doby zase ticho po pesine ...
Uz fakt nevim jak si tu sluzbu objednat. Clovek by cekal, ze budou o zakaznika stat, ale spis opak je pravdou :(
Přesně tak, pokud jste z krajského/okresního města a máte zájem o Premium, tak mi klidně napište. Ideální je, pokud si předem dostupnost služby ověříte na www.
boy@tiscali.cz
Já jsem celkem spokojen, chodí mi to dobře. Jsou tu menší ALE.
1/ Doba objednání je dlouhá. Je to spíš záležitost Telefoniky, CRA jsou v tom zřejmě nevinně.
2/ Firma je neosobní.
3/ Placená podpora /10 korun za minutu, žluté linky/
4/ Koupil jsem jejich "zvýhodněný" ADSL modem Xavi, který byl nepoužitelný (problémy s nastavením, problémy s délkou paketu), koupil jsem si Zyxel, který jede bez problémů. Doporučuji si koupit značkový modem.
Zkušenosti jsou víc než tristní. Pokud se zřízení povede, možná, že to funguje. Pokud je někde problém, zacyklíte se na zákaznickém centru a umřete se sluchátkem v ruce...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).