jo taky to nechápu, taky mi přijde SIPY výhodnější, alespoň pro mé potřeby. Přijde mi to jako takový ten klasický článek se skrytým PR. Subjektivní hodnocení autora je tam vůbec blbost, protože každý má trochu jiné preference. Ten kdo volá po ČR bude mít jiné potřeby než ten kdo volá do US. Ten kdo nezná IP telefoniii nebude chtít investovat ani korunu do zřizováku a ani se nebude chtít upisovat (oboje výhody SIPY), kdo provolá deset tisíc měsíčně tak má zas jiné podmínky.
BTW sipy používám a má podstatně více kodeků, viz jejich FAQ: http://sipy.cz/faq.do
Milý anonyme, můžu Vás ujistit, že žádné skryté PR v článku není. Je to přesně tak, jak píšete. 802.Vox je z mého subjektivního pohledu nebo ze subjektivního pohledu redakce Lupy (jak chcete) nejvýhodnější. Je to náš tip, ale samozřejmě to neznamená, že ostatní služby jsou nevýhodné. Vždy když v cenovém porovnání vyzdvihnete nějakou službu nebo poskytovatele, začne se mezi některými čtenáři šířit paranoia. "No to je jasný, ten a ten si to zaplatil" Copak autor nemůže mít názor stejně jako Vy? Stejně tak bych mohl tvrdit já o Vás, že jste třeba někdo ze Sipy :)
Tuhle jsem měl možnost vyzkoušet VOIP ze skajpa na mobil a bylo to dost hrozné.. Zůstanu u klasického telefonního přístroje s točivým číselníkem.
http://www.ubytujnas.cz
Článek zhruba koresponduje s mými poznatky a s "kolektivním know-how" komunity kolem diskuzního serveru http://www.telefonujeme.com. Můj názor je, že aktivační poplatky, pokud jsou, dejme tomu, do nějakých max. 200 - 250 Kč, lze u seriózního používání zanedbat. Podstatné jsou provozní parametry. A tam bych jako "černé koně" viděl pořadí takto: 1. 802.VOX (nevýhoda = drobné technické nedostatky, zejména absence G.729 a častější výskyt echa), 2. NetPhone (nevýhoda = proti VOXu vyšší cena, jinak technicky asi jedna z nejkvalitnějších služeb, ne-li v ČR nejkvalitnější) 3. a 4. místo tak nějak nastejno ha-loo a Retecall (nevýhoda ha-loo = vyšší cena než Netphone a VOX, technicky horší než Netphone, nevýhoda Retecall = horší cena než VOX a zejména vysoká cena mimo špičku,je stejná jako ve špičce!) 5. Sipy (nevýhoda = nejvyšší cena v top pětici, výrazná zejména mimo špičku) Společné výhody první pětky = tarifikace 1+1, měsíční paušál nulový či menší než 1 Kč (bez daně) a minutová sazba dálkového hovoru ve špičce opět menší než 1 Kč (bez daně), neexpiruje jim kredit a nemají stanoven povinný odběr určitého množství služby. Shrnuto - s žádnou s těchto služeb bez ohledu na způsob užívání (dlouhé čí krátké hovory, intenzivní či jen příležitostné užívání) nešlápnete výrazně vedle.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).