Já osobně si myslím, že centrum je pořád lepší a lepší. O té předmětné kampani už tady řeč sice byla, ale přesto - mě se líbila a myslím si, že rozhodně splnila svůj účel - dostat centrum do podvědomí jako jeden ze tří největších portálů. Jen tak dál!
Ano, do podvědomí se dostal. Nedávno mi jedna paní (která není až tak internetově vzdělaná) tvrdila, že "Centrum je lepší než Seznam". Na otázku, jak na to přišla, odpověděla prostě: "To se říká. No ne?" Lidi holt nemají čas zjišťovat objektivní pravdu, musí se spolehnout na názory ostatních. A ty formuje do značné míry právě to, jak je která věc vidět.
BTW neříkám, který site je lepší (a nechci tu FLAME), jenom říkám, že z marketingového hlediska to stejně není úplně nejdůležitější. :)
nechci se dotknout jejich kampane :))) ale kdyz se podivate
na jejich uspesnost... Meli necele 1% :-) pritom bezne TV reklamy
maji AFA kolem 3.5% :) nejhorsi reklama v CZ byla kolem 2%,
takze centrum trhlo rekord :) totez plati i pro jejich billboardy..
pane kolego, dle ceho usuzujete? jsou prece ruzne kampane - nektere jsou imageove, nektere produktove. prvni kampan centra mela charakter imageove, nebo take zavadeci. takove kampane maji sve priority nekde jinde. pro zvysovani navstevnosti existuje take neco, cemu se normalnhe rika "podpora prodeje" - v nasi branzi podpora navstevnosti. bylo by vsak hrichem toto spojovat - takove cesty konci vzdy spatne. prvni vyzkumy ukazuji, ze obecne povedomi o centru se prudce zvysilo.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).