Být investorem, tak po květnové kampani začnu někomu silně šlapat na paty. Vzhledem k objemu peněz vynaložených na květnovou kampaň je výsledek velmi špatný. V normálním podnikatelském prostředí bych očekával rezignaci vedení, protože šlo o beznadějně promrhané prostředky, které se již nikdy nevrátí. A investicí je při nejlepší vůli nazvat nelze.
Ahoj Dane,
kdybys to bral takhle tvrde, tak vetsina z ceskych poskytovatelu obsahu uz nema puvodni management :-)
Kazdy dela chyby, panove z Centra chteli rozkulacit par penez. Prejme jim to.
Cau MK
Dane, kyselé hrozny, že? Já přešel na Centrum ještě před tou jejich nepovedenou kampaní a nelituju. Hledá se tam mnohem rychleji než na Seznamu a najde se, co je třeba, a ne spousta neplatných odkazů. O Atlasu nebo Zmiji bych se radši ani nezmiňoval.
Naproti tomu na Světě Namodro se dnes zveřejňují hlavně plky. Já jej ještě před rokem četl celý - teď mrknu na jeden dva články nebo často vůbec na žádný. A od svých kolegů slýchám totéž. K čemu vypiplaná technologie, když chybí obsah.
P.S. Po zkušenostech z jiných serverů se odmítám podepisovat. Jsem tak ušetřen sprostých mailů.
Musím souhlasit s panem "Anonymovem". Taky jsem si nedávno vzpomněl, jak se Dan kdysi pyšnil vysokou rychlostí SNM. Když dnes čekám pět minut, než se ukáže celá první stránka Světa Namodro, vždycky si říkám: dnes naposled... A po přelétnutí titulků "zpráv" rychle odcházím na Živě.
No na to je prave super Centrum, kde si na jednu stranku nastavim zobrazovani titulku z Zive a SNM (a jeste mnoha dalsich) a pak uz se jen kazdy den podivam na titulky (u nekterych i s kratkou anotaci) a otevru si jen to, co me zaujme. Nemusim cekat na dlouhe natazeni titulni stranky zadneho serveru, a Centrum mi tak setri docela hodne casu :)))))
Dle meho nazoru byla kampan Centra povedena, i kdyz (jak ted ctu) nemela takovy uspech, domnivam se, ze vice lidi nyni zna centrum.cz nez svet.namodro.cz. Ovsem svete nenech se zahnabit, tvuj novy majitel, nami vsemi milovany Telecom, ti jiste nejakou tu korunku na propagaci prenecha.
Preji Vam alespon takovy uspech jako melo Centrum.
Otázka je, jestli se Centru reklama celkově vyplatí. Obje, prostředků získaných nazobrazování bannerů bude v roce 2000cca 80 mil.Kc. Centrum proinvestovalo do reklamy desitky milionu a cekaji je jeste dalsi investice do HW a do lidi. Na reklamu Centra odpovi oba velke portaly protitahem, ktery bude mit urcite vyssi uspesnost, protoze maji jiz vytvorene podvedomi v uzivatelich o svem jmenu a navic predpokladam, ze jejich kampan bude daleko inteligentnejsi.
Nedokazu si zduvodnit, proc nekdo dela propagaci na neco, co nema nic spolecneho s propagovanym produktem. (www.tojsemjeste..cz,...) takova reklama bude ucinna pouze na lidi, ktere zasahne ve velkem a nebo ji budou sledovat. Bohuzel v nasem state zatim 80% lidi nevi o co v teto reklame slo a proto si dovolim tvrdit, ze slo o vyhozene prostredky. Za ty penize by se dalo udelat daleko vic.
PS.: Proti Centru nic nemam :-) a zdravim pana Tomka
Kysele hrozny? Proc? Me se Centrum.CZ libi, je velmi dobre udelane, funguje, prijemne se pouziva - v tomhle ohledu jsou lidi co Centrum vytvareji dobri a patri se je za to pochvalit. Nic se ale nemeni ze pri pohledu nekoho kdo by zainvestoval je vysledek reklamni kampane SPATNY a penize jsou tedy vynalozeny take neprilis dobrym zpusobem.
Ad: Ve svete se obecne ukazuje, ze televizni reklama na spolecnosti typu ".com" ma - i v prestiznich vysilacich casech (v USA napr. finale NFL) velmi omezene zacileni a navstevnost se ve vetsine pripadu zvysuje pouze jednorazove, aby se v ramci delsiho casoveho useku vratila do normalu... uvidime, co na to Centrum.