Velkým úspěchem skončily pro Českou televizi letošní vánoční svátky. Výsledky sledovanosti si dnes na sociální síti Facebook pochválil i programový ředitel veřejnoprávního média Milan Fridrich. Celé Vánoce jsou letos z diváckého hlediska ještě úspěšnější než loni,
uvedl Fridrich. Česká televize udělala radost divákům nejen bohatou programovou nabídkou, ale i řadou starších pohádek a filmů, které nabídla v remasterované podobě a také v HD rozlišení. Šlo například o Princeznu se zlatou hvězdou, Sůl nad zlato, dvojici filmů Jak vytrhnout velrybě stoličku a řadu dalších.
Nejvíce diváky podle očekávání oslovila štědrodenní pohádka Dvanáct měsíčků. Tu si nenechalo po 19. hodině ujít na Jedničce rekordní 2,360 milionu diváků při podílu na publiku (share) 59,74 %. Celodenní podíl ČT 1 byl 33,34 % a v prime-timu pak 44,97 %. Šlo tak o výsledek, který spíše připomínal sledovanost televize Nova. Ta se musela pro svou nesmrtelnou pohádku Tři oříšky pro Popelku spokojit s 1,350 miliony diváky (share 31,13 %), přičemž 892 tisíc z nich bylo ve věku od 15 do 54 let (share 32,5 %). Debaklem naopak skončil Štědrý den pro Primu family, jejíž celodenní podíl měl hodnotu 8,56 % a v prime timu dokonce jen 5,24 %.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 33,34 | 44,97 | 32,27 | 46,57 |
ČT 2 | 4,20 | 3,76 | 2,99 | 2,36 |
ČT Sport | 1,27 | 0,68 | 1,29 | 0,65 |
ČT 24 | 2,11 | 1,48 | 1,19 | 0,83 |
Nova | 27,14 | 25,17 | 29,76 | 27,23 |
Nova Cinema | 4,22 | 2,89 | 5,17 | 3,59 |
Fanda | 0,88 | 0,98 | 0,93 | 1,19 |
Prima family | 8,56 | 5,24 | 8,54 | 4,70 |
Prima Cool | 1,96 | 1,29 | 2,48 | 1,66 |
Prima love | 1,20 | 0,79 | 1,06 | 0,70 |
TV Barrandov | 4,63 | 5,28 | 4,21 | 4,12 |
Pětka | 0,41 | 0,35 | ||
Atmedia | 2,24 | 1,37 | 2,59 | 1,46 |
ostatní TV | 8,25 | 6,10 | 7,52 | 4,94 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 40,92 | 50,89 | 37,74 | 50,41 |
Nova Group | 32,24 | 29,04 | 35,86 | 32,01 |
Prima Group | 11,72 | 7,32 | 12,08 | 7,06 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch
Ani Boží hod vánoční neskončil pro Českou televizi špatným výsledkem, naopak. Program ČT 1 si udržel pozici jedničky u dospělého publika s podílem 25,8 %, v prime timu pak 32,28 %. Nejúspěšnějším nezpravodajským pořadem byl Šťastný smolař s 1,953 miliony diváků (share 45,86 %). Naopak premiérový snímek V peřině se dostal u dospělého publika na hodnotu pouze 594 tisíc diváků (share 14,42 %). Ve skupině D15–54 ho na Nově vidělo 408 tisíc diváků (share 17,41 %). Celodenní podíl televize byl 22,08 %. U mladých diváků srovnala Nova s ČT 1 krok. Primě family se podařilo napravit výsledek z 24. prosince. Její celodenní podíl se dostal na hodnotu 20,11 %.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 25,80 | 32,28 | 23,41 | 29,40 |
ČT 2 | 3,96 | 4,34 | 2,66 | 3,05 |
ČT Sport | 1,22 | 1,37 | 1,09 | 1,58 |
ČT 24 | 2,86 | 2,48 | 1,87 | 1,76 |
Nova | 22,08 | 22,07 | 23,81 | 23,02 |
Nova Cinema | 3,13 | 2,50 | 4,13 | 3,45 |
Fanda | 1,06 | 1,24 | 1,28 | 1,73 |
Prima family | 20,11 | 18,00 | 22,38 | 20,32 |
Prima Cool | 2,23 | 1,69 | 2,92 | 2,47 |
Prima love | 1,27 | 0,85 | 1,22 | 0,96 |
TV Barrandov | 4,60 | 4,65 | 3,77 | 4,22 |
Pětka | 0,77 | 0,88 | ||
Atmedia | 2,57 | 2,15 | 2,88 | 2,19 |
ostatní TV | 9,10 | 6,39 | 8,57 | 5,84 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 33,84 | 40,46 | 29,03 | 28,20 |
Nova Group | 26,27 | 25,82 | 29,22 | 28,20 |
Prima Group | 23,61 | 20,53 | 26,52 | 23,75 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch
Prima family však po úterku, který je možné hodnotit úspěšně, ve středu opět spadla do podprůměru. Její celodenní podíl se dostal na necelých 13 %. Hrabě Monte Cristo skončil s půlmilionovou sledovaností a výsledkem 12,6 %. První program České televize tentokrát po 20. hodině porazila pohádka S čerty nejsou žerty, která oslovila 1,532 tisíc diváků (share 36,97 %), kdežto Saxána a Lexikon kouzel měla 1,310 milionu diváků (share 31,14 %). V celodenním podílu byla ale u dospělého publika lídrem opět ČT 1, když ji věnovalo pozornost 27,1 % publika a Nově 25,66 %. V prime timu zvítězila u diváků 15+ Nova s podílem 35,29 %.
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 27,10 | 24,74 | 23,81 | 22,37 |
ČT 2 | 3,56 | 3,37 | 2,52 | 2,23 |
ČT Sport | 2,37 | 1,44 | 2,39 | 1,88 |
ČT 24 | 2,92 | 2,24 | 1,91 | 1,68 |
Nova | 25,66 | 35,29 | 30,09 | 40,76 |
Nova Cinema | 4,74 | 4,06 | 5,47 | 3,56 |
Fanda | 0,97 | 0,79 | 1,28 | 1,07 |
Prima family | 12,84 | 14,59 | 11,61 | 11,45 |
Prima Cool | 2,31 | 2,09 | 3,00 | 2,85 |
Prima love | 1,25 | 0,89 | 0,99 | 0,84 |
TV Barrandov | 4,61 | 2,25 | 4,64 | 2,21 |
Pětka | 0,55 | 0,44 | ||
Atmedia | 2,50 | 1,74 | 2,85 | 1,86 |
ostatní TV | 9,16 | 6,41 | 9,46 | 7,22 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 35,95 | 31,76 | 30,62 | 28,16 |
Nova Group | 31,37 | 40,15 | 36,83 | 45,39 |
Prima Group | 16,40 | 17,66 | 15,60 | 15,50 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch