Pre rádiá určite nemôže byť meradlom obľúbenosti predaj. Totiž keď si niekto kúpi CD, nikto nevie kvôli akej skladbe. Taktiež nikto z rebríčka predaja nepríde na to, či si CD pustil iba raz, alebo si ho púšťa týždeň, mesiac, pol roka... CD si poslucháč kúpi raz, ale ako dlho ho počúva? A tiež z predajnosti rádiá nevedia, aká hudba sa páči ktorej cieľovej skupine. Rádiá samozrejme zaujíma aké skladby ich poslucháči chcú počúvať, majú na to svoje metódy, určite však nie rebríček predaja, to je pre rádiá nič nehovoriace
Österreich 3 jsem jako kluk poslouchal ve Zlíně na malém rádiu, umístěném na okenním parapetu. Právě proto, že hudební dramaturgie této stanice byla fantastická. Český rozhlas by si především měl uvědomit, že je "český". Je ostuda, že neustále dokola točí anglosaské hity 80.let, a české zpěváky a jejich současnou tvorbu ignorují. Také se dnes plive na výbornou tradici - nasazování novinek. Nový hit jsme vždy nejdřív slyšeli z rádia, a teprve pak jsme si šli koupit desku. A jestli rozhlas neví, které interprety a skladby vybirat? Stačí mrknout na hitparády prodeje. To bylo vždy u hudby spolehlivé měřítko oblíbenosti.