Hlavní navigace

České spořitelně na půl dne spadlo internetové bankovnictví

29. 5. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

IT správa v České spořitelně se dnes odpoledne pořádně zapotila. Od pravého poledne až do neuvěřitelné 17:00 hodiny zde totiž přestalo fungovat internetové bankovnictví a klientská telefonní linka. Příčinu selhání služby, kterou využívá asi milion klientů, banka stále ještě zjišťuje. „Příčinu závady zatím neznáme, zkoumáme ji. Od 17:00 funguje internetové bankovnictví, klientské centrum i webové stránky,” sdělila médiím tisková mluvčí České spořitelny Kristýna Havligerová. Tisková mluvčí dále…

IT správa v České spořitelně se dnes odpoledne pořádně zapotila. Od pravého poledne až
do neuvěřitelné 17:00 hodiny zde totiž přestalo fungovat internetové bankovnictví a klientská telefonní linka. Příčinu selhání služby, kterou využívá asi milion klientů, banka stále ještě zjišťuje. „Příčinu závady zatím neznáme, zkoumáme ji. Od 17:00 funguje internetové bankovnictví, klientské centrum i webové stránky,” sdělila médiím tisková mluvčí
České spořitelny Kristýna Havligerová. Tisková mluvčí dále uvedla, že klienti, kteří během výpadku byli nuceni k transakcím využít pobočky, byli osvobozeni od poplatků. (Finanční noviny )

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).