Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Česko stále miluje slevy: Slevomat hlásí obrat nad miliardu, některé servery končí od x - Osobne sem byl svedkem jednani ... pozadavek slevoveho...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 1. 2014 8:32

    x (neregistrovaný)

    Osobne sem byl svedkem jednani ... pozadavek slevoveho serveru "musi to by za max 50%, aby se to prodalo" ... a z toho je samo jeste 40% provize ...

    Takze leda magor muze pres ne prodavat cokoli, na cem nema aspon 1000% marze.

    A to podotykam, ze slevove servery se snazi vyhnout naprosto jakekoli odpovednosti za cokoli - kazdy normalni (pre)prodejce musi drzet zaruku, oni se snazi vse postavit tak, ze jsou pouze zprostredkovateli => 40% marze a 0 rizika. Pricemz prodavajici za normalnich okolnosti (=marze do 100%) prodava s minimalne 70% ztratou ... a to se vyplati. Vyhodnejsi je nahazet to zbozi do kontejneru.

  • 17. 1. 2014 13:48

    R. (neregistrovaný)

    To tak funguje ve velmi omezem poctu pripadu. Nikdo kdo vidi každý den 250 voucheru na ubytovani se slevou neudela to, ze jeden vyuzije, místo 2900 Kc zaplati 1900 Kc a priste tam pojede za 2900 Kc. Tak to opravdu nefunguje a nikdy fungovat nebude, koupi si jiny voucher jinde, nebo pocka na další akci stejného subjektu.
    Jedina sance hotelieru a hospodských je upsale, někdo se ubytuje a zaplati si saunu, pujci si kola, kurt, wellnes. Bohuzel to castecne funguje pouze u slev na jidlo, kde ty lidi nejake piti nakoupi. Nefunguje to v pripade pobytu, ten druh lidi kteří vyuzivaji vouchery je velmi specificky, opatrne receno. V roce 2011 jsem vyzkousel tak 20 voucheru, z toho 8 vikendove pobyty, 2x dokonce Rakousko. Ve dvou pripadech jsme si s majitelem sedli vecer a řekl nam presne pozadi toho co se deje, co mu tam jezdi za lidi a jak se chova portal.
    Pekne se to da demonstrovat na pripadu, kdy jsme měli v Jesenikach polopenzi, ale manželce nevyhovovalo jedno jidlo, tak si vybrala z jídelního listku. Servirka dostala zachvat ze to nejde, tak jsme se ptali proc to nejde když to mají v listku, 3x jsme ji rekli ze to zaplatíme (protoze jsme spravne odhadli kde vidi problém), zavolala vedouciho a ten po 15 minutach pochopil, ze mame nasetreno 75 Kc na boruvkove knedliky a bramborak s uzeninou necheme protiuctem. Byl tam i bar, kterej ani nebyl otevrenej a sama hodpoda zavírala v 21:00, protože všichni zapadli na pokoje, kde je alkohol o dost levnejsi. Normalni hosty nemeli, bylo myslim konec zari.
    Dále se da mluvit o predrazenosti cen z kterých se pocita sleva, jsou tam napocitany absurdni věci jako je „welcome balicek“ za 450 Kc apod. Na to uz asi ale skace malo lidi. Postupne se to zacalo „kazit“ a poslední rok a pul jsem zadny voucher na ubytovani nekoupil.
    Dalsim zajimavym aspektem je „ponizovani“ vouchristu, nektere hospody pro ne měli specialni mistnosti, cekala se rychla obratka, jedno male piti, sezrani jidla, dopiti malého piva a domu… objednavka kavy hodne prekvapi a u pobytu je nejhorsi pokoj standard, netřeba při ceste tam spekulovat, zdali bude pokoj s balkonem do udoli nebo bez balkonu do dvorniho traktu.

  • 17. 1. 2014 13:56

    thr

    Ono se to ani nedá nazvat "začalo se to kazit", prostě se na to hoteliéři vykašlali... Bylo to zmíněno i v nedávné reportáži na ČT, právě v této oblasti je propad nabídky asi největší. Slevovým serverům to zatím nahrazuje móda, která naopak roste, ale vyhlídky do budoucna vidím všelijak.
    Celý byznys slevových portálů je totiž postaven na myšlence té "akční slevy" pro nalákání klientů, jenže jestliže toto nefunguje, tak se smysl dávat provizi Slevomatu vytratí.

  • 17. 1. 2014 20:13

    R. (neregistrovaný)

    U hotelieru je jedina sance a to vykryti poptavky v dobe, kdy platite personal, ale obsazenost je 5-15%. Voucherem to dorazite na 80% a teoreticky to po finalni kalkulaci muze vyjit. Proto existuji non vikendove nabidky, nabidky typu traveni dovolene v Chomutove nebo trosku skaredejsi situace, kdy su koupite Jeseniky a kdyz chcete bookovat, tak je prvni volny vikend 30 zari.
    Mimochodem, ja drzim kazen, kupuji pres slevomaty tvrdy alkohol a jeste se mi nestalo, ze bych ho kupoval za plnou cenu. Mam to vysledovano, Zacapa 23y pod 1000 Kc, jinak nekupuji, kdyz neni, koupim Pyrat nebo Diplomatico, od te doby kdy vim ze to jde uz me nikdo nedonuti si priplatit 2000 Kc za karton.

  • 17. 1. 2014 9:24

    Skřetík (neregistrovaný)

    Slevomat není o tom vytřískat prachy z té jedné návštěvy. Je to promo akce, snažíte se nalákat někoho kdo by tam kvůli ceně nešel a přesvědčit ho, že ty služby jsou tak dobré že stojí i za plnou cenu aby příště přišel. A případně ještě s někým.

    Když k tomu někdo přistupuje tak, že "dotyčný je socka" a "ještě ho odrbu když nemá na plnou cenu" tak se to logicky míjí účinkem.

  • 17. 1. 2014 10:28

    Jojo, "příště" určitě! (neregistrovaný)

    "...snažíte se nalákat někoho kdo by tam kvůli ceně nešel a přesvědčit ho, že ty služby jsou tak dobré že stojí i za plnou cenu aby příště přišel. A případně ještě s někým."

    To je pěkná teorie a vypadá to přesně, jak z PR textů nějakého slevomatu. Tohle jsou bohužel bludy, neboť kdo někam přijde na slevu, TAK tam příště bude chtít chodit taky jen na slevu. No a když už slevu nenajde tam, tak půjde jinam opět na slevu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).