Hlavní navigace

Český B2B online před rokem a půl a nyní

29. 6. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Jaroslav Smola na Živě poodkrývá výsledky výzkumu o internetovém obchodu mezi firmami. Počet firem, které nakoupily přes Internet v posledních třech měsících, se zvýšil o procentní bod proti prosinci roku 2002. O jeden procentní bod se zvýšil také počet firem nakoupivších v posledním měsíci, ale o dva procentní body se snížil počet firem nakupujících několikrát do měsíce. Počet firem, které někdy něco koupily přes Internet, se snížil o tři procentní body, o ty se zvýšil počet firem, které cosi…

Jaroslav Smola na Živě poodkrývá výsledky výzkumu o internetovém obchodu mezi firmami. Počet firem, které nakoupily přes Internet v posledních třech měsících, se zvýšil o procentní bod proti prosinci roku 2002. O jeden procentní bod se zvýšil také počet firem nakoupivších v posledním měsíci, ale o dva procentní body se snížil počet firem nakupujících několikrát do měsíce. Počet firem, které někdy něco koupily přes Internet, se snížil o tři procentní body, o ty se zvýšil počet firem, které cosi koupily v uplynulém půlroce. Zajímavá data. Vlastně se dá říci, že po dvou letech je to šulnul.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).