Nize jako ze maji nizsi uroven lumparen (tedy ze delaji zakaznikum mensi skopiciny nez jini), nebo nize jako ze maji horsi kvalitu sluzeb a horsi pristup k zakaznikum v porovnani s ostatnimi "alternativci"? Jestli myslite ten druhy pripad, tak s tim bych i souhlasil.
Pan kolega Cartman patrne zije nekde na Marsu a ne v Ceske republice. To co je nahore popsane je nejen v telekomunikacich casta praxe. Tomu ze se to deje i u GTS celkem verim, stejne jako tomu, ze manazeri jsou tak bl..., ze se o tom klidne bavi pri obede v hospode.
Je pravda, že jistá zde komentovaná společnost má, pokud se týká chování k zákazníkům, "zvláštní" pověst. Zejména Whole Sale útvar v tom vyniká. Dle náhodně v restauraci vyslechnutého rozhovoru jejich obědvajících "sales managerů" pro ně není problém "v souladu se smlouvou bez udání důvodu" vypovědět s jednoměsíční výpovědní lhůtou (viz nové Všeobecné podmínky!) smlouvu společnosti, která má PBX připojenou desítkami linek a provolává třeba nad sto tisíc minut měsíčně. Stačí, když je v konkurenčním vztahu s někým, koho považují za "velmi zajímavého" a jsou s ním "přátelsky" svázáni. Vše je "legální" a způsobené škody jsou velké. Obvykle se totiž nestihne zajištění nového připojení a současné přenesení čísel. Takže odříznutá společnost prostě větší části zákazníků na pár týdnů "zmizí". Nedovolají se tam. Pak stačí, když "spřátelená" společnost načasuje vhodně reklamní kampaň a má rázem třeba 20% zákazníků navíc. Nebo jiný "obědový" případ - prostě smlouva nesmlouva na pár dnů "odstřihnou" ISP, kterého terminují a který je nepřiměřeně úspěšný v poskytování dilaupu (takže mu musejí platit příliš velké provize, a navíc jim konkuruje,že). Na ušlý zisk totiž nárok není a zákazníci - dialupisti obvykle odcházejí po třech dnech natrvalo. Dobrá lumpárnička...
GTS je vlastněna podivným Ruským kapitálem. Praktiky GTS na CZ TELCO trhu jsou velmi dobře známé a jsou na hranici nesolidnosti.
Neočekávejme tedy rozhodně žádné zázraky...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).