ten návrh totiž zakazuje kombinovat služby s vyhledáváním všem, nejen Google, ale i Seznamu. Například. A reklama je taky služba, že. Je to jasný lobbing telekomunikačních společností, které chtějí své klienty uzavřít do svých telekomunikačních internetových bublin. Jich se ten zákaz netýká, protože není žádný problém v rámci uzavřené telekomunikační internetové bubliny, jejím uživatelům ,poskytovat zdarma omezené vyhledávání pomocí externího subjektu, od kterého budou to vyhledávání "nakupovat". Aby se vlk nažral a koza zůstala celá, tak se občanům EU přehodí virtuální síťová neutralita, která zůstane jen na papíře, protože za pár let uživatelé budou zůstávat izolováni ve svých telekomunikačních bublinách. Proč ty bubliny vzniknou? Zcela logicky, prospívají zpracování dat ve formátu "big data". A jejich prodej analýz velkých dat, bude příští obchodní model takto degradovaného internetu, internetu věcí a wearables. V současnosti je k zavádění totalitních praktik používán model ochrany spotřebitele ...