Hlavní navigace

Cesty domů ve středu nad Gymplem, ten vyhrál u mladých. Volba papeže zvedla ČT 24

14. 3. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY – Středeční sledovanost ovlivnila i fotbalová Liga mistrů na ČT Sport, naopak Jednička s Tajemstvím rodu prohrála – porazily ji novácké Na vlastní oči.

Středeční večery začínají mít tradiční scénář: zatímco u dospělého publika vítězí seriál Cesty domů na Primě family, který tentokrát od čtvrt na devět zaujal 915 tisíc diváků (22,23 procenta publika), mladší publikum dává přednost souběžně vysílanému seriálu Gympl s (r)učením omezeným na Nově. Od 20:20 hod. jej vidělo 800 tisíc dospělých diváků, což představovalo 19,29 procenta dospělého publika, ale 25,5 procenta z cílové skupiny diváků od 15 do 54 let. Cesty domů v této cílové skupině oslovily 15,2 procenta publika.

K TÉMATU: Primě family se v úterý nedařilo, její neúspěch kompenzovala rekordní Liga mistrů na Coolu

První program České televize se musel ve středu večer smířit s pozicí trojky na trhu, přičemž jeho hlavní pořady dosáhly spíše podprůměrných výsledků. Pošta pro tebe od 20 hodin zaujala 566 tisíc dospělých diváků (podíl 13,61 procenta), Tajemství rodu prohrálo se souběžně vysílaným pořadem Na vlastní oči na Nově. Pátrání v historii rodu Haliny Pawlowské zaujalo od 21 hodin na ČT 1 v průměru 568 tisíc dospělých diváků (14,63 procenta publika), zatímco Na vlastní oči na Nově od 21:30 hod. vidělo 625 tisíc dospělých (podíl 18,88 procenta; u cílové skupiny 15 až 54 let to bylo 19,8 procenta).

ČTĚTE TAKÉ: Žádný z primetimových pořadů nepřekročil v pondělí hranici jednoho milionu diváků

Večerní sledovanost ovlivnily dva živé přenosy, oba na tematických kanálech České televize. Jednak fotbalový zápas FC Bayernu Mnichov s Arsenal FC, který od 20:45 nabízela ČT Sport a zaujal 268 tisíc dospělých diváků s podílem 8,81 procenta, a pak zejména speciální vysílání zpravodajské ČT 24 ke zvolení nového papeže Františka I., jež si od 19:43 hod. po víc než dvě hodiny nenechalo ujít 354 tisíc dospělých diváků, což představovalo 8,86 procenta publika. Oběma stanicím to zajistilo nadprůměrný celodenní i večerní podíl na sledovanosti.

NAPSALI JSME: Nevinné lži opět nad SuperStar, Nova ale filmem porazila sobotní zábavu na ČT 1

Výrazně nad průměr se dostal i Fanda, který ve středu zahájil vysílání filmové série Hvězdných válek. Epizodu I – Skrytou hrozbu vidělo od 20:20 hod. v průměru 142 tisíc dospělých diváků (3,89 procenta publika). TV Barrandov tradičně bodovala pořadem Věřte nevěřte, který od 21:10 hod. vidělo 230 tisíc dospělých diváků s podílem 6,29 procenta, zatímco zábavný pořad Vtip za stovku od osmé večer zaujal o něco méně: 224 tisíc diváků a 5,38 procenta publika.

BRAND24

ČT 2 bodovala dokumentem Život v extrémních podmínkách, který si od 20 hodin nenechalo ujít 227 tisíc dospělých diváků (podíl 5,46 procenta), zatímco nejúspěšnější dokument Primy Zoom, Netradiční zvířecí přátelství, oslovil od 21 hodin 109 tisíc dospělých (2,78 procenta publika).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 13. března 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,99 14,26 10,52 9,74
ČT 2 3,65 3,50 4,05 3,88
ČT Sport 4,38 6,57 5,61 8,40
ČT 24 7,53 7,86 4,75 5,82
Nova 23,53 26,02 26,97 28,97
Nova Cinema 2,25 1,97 3,08 2,52
Fanda 2,02 2,76 3,26 4,66
Smíchov 0,84 0,72 1,47 1,36
Telka 0,72 0,72 0,76 0,74
Prima family 17,88 18,58 12,81 12,92
Prima Cool 3,13 2,48 4,97 3,60
Prima love 1,88 1,56 2,67 2,33
Prima Zoom 1,86 1,50 2,31 1,92
TV Barrandov 4,48 4,12 4,19 4,21
Atmedia 1,86 1,01 2,85 1,39
ostatní TV 8,99 6,36 9,73 7,51
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 13. března 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 30,55 32,18 24,92 27,85
Nova Group 29,36 32,19 35,55 38,26
Prima Group 24,75 24,12 22,76 20,78

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).