Naprosto souhlasim. Vetsinou na slevy neslysim. Kolegove z prace ale tuhle narazili na hospodu s nabidkou zabijackoveho talire za par supu. Dali jsme si, k tomu se vypilo kupa piva, hospoda urcite vydelala a my tam od te doby jednou za cas zajdem jen tak. Stali se z nas pravidelni zakaznici, presto ze jsme tam predtim nikdy nechodili.
Cely clanek stale uvazuje, ze prodej pres SS je stejny jako bezny prodej. Rozdily zde ale jsou podstatne:
- prevazne se prodavaji sluzby
- produkty co se prodavaji mohou byt charakterem vyprodejove (zajezd v dobe, kdy beztak nikdo nejezdi ci last moment) nebo jsou podobne jako v pripade tryit marketingu, tedy donuceni uzivatele neco zkusit, aby to pozdeji chtel
Uz nekdo videl prodavat na SS ipad2 snad?
Pro majitele restaurace ma smysl dokopat lidi na veceri i za cenu toho, ze to bude bez zisku. Pokud vari dobre, radi se vrati a doporuci ostatnim. Bude mit plno a nebude pusobit podezrele. Personal se nebude flakat. V pripade, ze ma dobry personal, proda jim neco nad ramec slevy a nakonec vydela..
SS je i dobry generator jakesi viralni reklamy: pokud nekdo nekde byl a bylo to ok, rekne to vsem znamym.