Jako dlouholetý klient O2TV doufám, že změna bude k lepšímu.
S tím Netflixem to u O2 asi nedopadne. Spíše bych tipoval po vstupu PPF do CME, že tam hodí VOYO. Když se nad tím člověk zamyslí tak by to mohl být zajímavý marketingový tah. Tím že na VOYO bývají pořady s předstihem, tak by O2 mohlo mít kampaň "S O2TV se můžete dívat nejen zpětně, ale i dopředu" :-)
Ohledně CME, bude i zajímavé jak se vyvine snaha komerčních stanic (Nova,Prima) zakázat přetáčení reklam v IPTV. PPF má teď vlastně obě strany - jedna která chce zakázat přetáčení reklamy(Nova) a druhá která o tuto výhodu nechce přijít jako provozovatel IPTV (O2).
Celá snaha "o zákaz přetáčení" je totální nepochopení principu IPTV. A také bych si troufl i říci omezení volného podnikání, protože reklama není nedílnou součástí autorského díla. Product placement, kde taková "reklama" je jeho součástí je něco jiného a o to (hlavně Primě) nejde. Aneb jak ze svého problému udělat problém cizí...