Všichni obchodníci se ohánějí tím, že je to business a je třeba vydělávat. Tak ano, když business, tak business - tvrdá jasná pravidla - když něco nabídnu, musím být schopen plnit. Co nejsem schopen dodat, to nemůžu nabídnout, ale než že slíbím neomezený přístup s tím, že není "normální" to využívat neomezeně a pod zaklínadlem "zájmu ostatních zákazníků" budu trestat ty, kteří si dovolí to skutečně neomezeně využít.
Vy ste typicky cesky debil a ano, cesky, protoze v cizine je zcela normalni ze pokud mi nekdo neco nabizi, navic !za penize!, tak to vyuzivam - v maximalni mozne mire.
Ucet v GB kupodivu neni omezen na 2-3 vybery z bankomatu ... kupodivu lze vybirat (zcela bez poplatku) klidne co 10 minut (az do vyse limitu). A ano, banka ma dobre spocitano, ze vetsina klientu udela tak 4 vybery mesicne, a tech par, co to preleze se v tom mnoztvi splachne. Ale kupodivu nikoho ani nenapadne omezit mnoztvi vyberu s tim, ze "to prece nikoho neomezuje" ... protoze trebas ptave tento mesic potrebuju vybrat popaty ...
Kupodivu, kdekoli na zapad od CR stoji neomezeny tarif (volani+SMS+data) kolem 800Kc (v prepoctu) ... coz odpovida tomu, za co si ho u nas kupuji firemni zakaznici. A nikomu neprijde divny, ze (pokud si to uz plati) provola desitky hodin a posle tisicovky SMS.
Vždy mě dostává, jak asi někdo bere právo určovat, co je zneužívání. Operátor nabídne neomezené SMS a my se tu dozvíme, že kdo tuto službu chce využít, tak ji zneužívá. Banka nabídne bezplatné převody a opět se tu dozvíme, že to "zneužívají podnikatelé". IKEA nabízí možnost vrácení peněz a hle, kdo to chce využít, je blbec.
Mám pro vás jednu radu - když nechcete, aby službu lidé používali, tak ji prostě nenabízejte. A pokud ji nabídnete a někdo ji v rámci pravidel využívá, tak neremcejte.
Nikdo nikoho nenutí, aby službu omezil nebo zrušil. Tady se pouze chce, aby se nelhalo. Pokud operátor nabízí měsíčně 5000SMS, ať nabízí 5000SMS a nikoliv lživě "neomezené SMS". Vás možná doma učili, že když se to hodí (třeba z toho něco kápne), lhát se může, ale neberte to prosím jako obecný standard, většina lidí prostě považuje za normální nelhat.
Přesně proto vznikala zdánlivě ohavná čísla. Když si to člověk uvědomí, 160 znaků znamená v běžné řeči nula nula nic a pokud vezmete fakt, že s diakritikou jsou zprávy ještě kratší, tak to nakonec tolik není. Fakticky to nebyly sms, ale chat. A že jsem “zneužíval“ sms jako chat? Dnes by za to měli dát duši, vždyť i s nejlevnějším internetem v mobilu si můžu poslat celé tisíce potenciálních sms denně a ještě za ty samé peníze dělat mraky dalších věcí.
Stačí napsat dlouhou zprávu a kvůli omezení délky SMS ji mobil rozdělí na více částí a u příjemce zase složí. Ale přes operátora to samozřejmě projde a zaúčtuje se jako několik samostatných SMS. Takže ono stačí napsat třeba jen 50 hodně dlouhých zpráv a ve vyúčtování jich máte 500.
Ve dne v noci každé necelé 3 minuty 1 SMS? Opravdu normální :-)
Té Telefónice se nedivím, u nás se najde vždycky dost lidí, kteří exotickým používáním donutí poskytovatele čehokoliv, aby službu omezil nebo zrušil. Pár příkladů: omezení počtu bezplatných převodů v mBank (po té, co to začali masově zneužívat "podnikatelé"), vrácení peněz v IKEA (dostanete je na Ikea kartu nebo zpátky na účet - poté, co vracení zboží začali blbci ve velkém používat jako bezplatný výběr z bankomatu - koupím a hned za pokladnou zboží vrátím).
Plně s Vámi souhlasím. Pár let zpět nabízel Vodafone balíček skutečně neomezených SMS do své sítě (minimálně na předplacence) za pár desetikorun. Pamatuji si, že jsem si s tehdejšími nejbližšími přáteli předplacenky pořídil a několik měsíců je takto skutečně plně využíval. Dle statistik přímo v telefonech jsme se pohybovali každý(!) kolem 500 zpráv denně, tedy podle O2 a zjevně i ČOI mimo rámec "normálnosti". Studuji ČVUT, k tomu pracuji a dokonce se z toho sám uživím, přesto zjevně nejsem podle mezinárodně působícího operátora ani českých úřadů "normální".