Vlákno názorů k článku ČOI: Telefónica O2 uvádí na webu nepravdivé údaje, trestat ji ale nebudeme od JKL - Tak především je to mnohem méně zpráv, protože...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 10. 2012 20:56

    JKL (neregistrovaný)

    Tak především je to mnohem méně zpráv, protože klasická SMS bez diakritiky má 160 znaků, pokud je odeslána jako "dlouhá SMS" (více SMS spojených do jedné), tak jen 153 znaků.

    SMS s diakritikou nemůže být kódována v ASCII a tak má v kódování UCS-2 jenom 70 znaků, pokud se jedná o dlouhou SMS, pak má jeden fragment dokonce jen 63 znaků.

    Navíc SMS taky může mít více příjemců než jen jednoho!! A opět se to násobí... Pokud by tedy student chtěl odeslat tuto zprávičku v SMS svým 30 spolužákům, u operátora mu naskočí 630 SMS.

    Největší svinstvo na tom je, že SMS se nezablokují, ale prostě se začnou zpoplatňovat!! Takže kdyby student v příkladu jednou denně odeslal nějaký takto krátký text celé třídě ze svého "neomezeného tarifu", operátor mu může naúčtovat 8900 SMS nad rámec tarifu, přičemž podle ceníku a VOP se účtují tarifem O2 Zero, tedy 1,90 Kč/SMS, takže faktura na 16 910 Kč!!! nad rámec "neomezeného tarifu".

    Jako největší drzost a do nebe volající HNUS beru to, že ČOI sama konstatuje, že inzerované tvrzení není pravdivé, ale O2 nemusí platit žádnou pokutu a dokonce ani nemusí informace na webu NIJAK MĚNIT!!!

    Vesele tam ty lži mají dál. Tohle by opravdu v civilizovaném státě nešlo!

  • 15. 10. 2012 21:09

    Radim Hasalík

    Operátor se mi dušoval v komunikaci, že se omezení (zpoplatnění) týká jen zneužívání služby. Ale rozumím - zkoušet to a čekat na vyúčtování by se mi také nechtělo. Navíc operátor za zneužití služby může označit cokoliv. Pokud ČOI odmítá proti nesprávným informacím zakročit, tak jak by ČOI postupovala v případě poškozených zákazníků? ČTÚ mimochodem tuto věc po "šetření" smetl pod koberec a stěžovateli poslal odkaz na ceník O2. Nyní to opětovně šetří.

  • 16. 10. 2012 8:13

    x (neregistrovaný)

    A kdo bude vyhodnocovat, zda jde o zneuzivani ... operator!

    Jinak O2 je vposlednich mesicich naprosta tragedie - jedina faktura neni spravne, dodat funkcni SIMku jim trva !3 MESICE!, co slo pred tydnem dnes pry "v zadnem pripade nelze" (prevod simky na jiny tarif) ... proste naprosto neuveritelny bordel.

  • 16. 10. 2012 9:42

    Hipocrates (neregistrovaný)

    Ano, ČTU to šetří a šetří, já jsem ten stěžovatel. Je ticho po pěšině, nic se neděje. Lhůta 30 dnů asi neplatí pro všechny.

  • 16. 10. 2012 12:00

    Marek Soldát (neregistrovaný)

    bordel ve fakturách (a jiných dokumentech) O2 je od doby, co je z klientského pohledu znám (cca rok 2005), abych byl korektní, tak musím přiznat, že veškeré reklamace byly úspěšně vyřešeny, na druhou stranu šlo ale o tak přepálené částky, že tu chybu prostě přiznat museli...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).