Contactel, tradiční řvoun na našem telek. trhu pět perlí. V článku se mi zvláště líbí formulace, že Contactel lépe hodnotí CTU. Před několika týdny byl pro Cont. CTU hovada, jež jsou na ruku Ctc. Teď se situace zlepšila (tedy pto Contactel) a ejhle Ctu již plní roli regulátora. Připadá mi to, jako by Cont. říkal "ten náš malý klučík (CTU) byl pěkný neposeda a nechtěl nás poslouchat, ale od té doby co jsme mu nabacali, je to hotový andílek".
Contactel , Contactel , přes něj bych volat chtěl.
Supar bezva ceny, které o DPH snad ani neví.
Zase trocha křiku, jenž vyšumí v tichu.
Dobrá tiskovka , která nevybočuje z řady.
Autor se mohl podívat i někam jinam, než jen do jejich PR práv. Zjistil by, že chtějí nejen 300,- Kč za zavedení pevné volby, ale dalších 300,- za její případné zrušení. V dnešní době prostě nejistá investice.
Třešničkou na dortu je 100,- Kč za odmítnutí žádost o zřízení. Prostě na vás vyrejžujou v každým případě.
Staci se naucit cist aby jsi si precetl "Je zde však jednorázový aktivační poplatek rovný 300 korun (který navíc bude odpuštěn, pokud zákazník v prvním celém fakturačním období provolá více jak 1.500 korun). Stejnou částku si Contactel účtuje také za de-aktivaci"
Ale proc to sem vlastne pisu, kdyz ty stejne neumis cist.
A to jako mění něco na tom, co napsal (dle Vás analfabet) Petr. Omlouvám se, nejsem analfabet (tedy doufám), ale zřejmě jsem trošku pomalejší - trošku nechápu smysl vašeho příspěvku, ale pokud mi jej osvětlíte, budu Vám vděčný. Děkuji
Jeste perlicka marketingoveho oddeleni Contactelu. Na strance http://www.contactel.cz/script/2_servplus.asp?rid=169&hid=233 popisuji uspory oproti CTc.
Napriklad uvadi, ze kdyz CTc stoji volani do EU 9,10 Kc a u Contactelu 4,50 Kc, tak se jedna o 100% usporu. No neni to bajecne mit 100% slevu? :-)
Nebo kdyz u CTc stoji volani 8,10 a u Contactelu 4,50, tak mate 80% usporu... Jak to ti kluci u nich delaji, to vazne nevim... :-)
Contactel jsou vůbec lišáci. Stačí se jen podívat na jejich reklamní letáky. Pokud máte vyúčtování od Ctc. deprese vás nemine (viz. obličej jakési zdrogované schizofreničky na inkriminovaném letáčku) - pokud však máte účet od Contactelu cítíte se jako v ráji (obličej té samé paní po úspěšné léčbě v Bohnicích).
Matematicky a marketingově se vyjadřují procenta různě, podle základu. Tedy když děláte slevu, dáte jako základ nižší z obou cifer (bez slevy a se slevou), když zdražujete, tak naopak vyšší.
Výsledek je potom takovýto
NESKUTEČNÁ ÚSPORA VÍCE NEŽ 50%!!!
(zboží stálo 100, vy jej dáte za 66 a 50% z 66 je 33, tedy jste o 50% levnější)
a nebo když kurz donutí všechny zdražit o ze 100 na 120 tedy o 20% tak vy napíšete
ZDRAŽUJEME MÉNĚ NEŽ OSTATNÍ, POUZE cca. 16%!
(100/120 = 16,66%)
Vtip je v použitých slovíčcích. Oni nemohou říci 100% sleva, protože by to znamenalo nulu. Ale mohou říci 100% úspora, protože když pak dostanete účet, tak to opravdu bude o 100% nižší než původní cena a ty "uspoříte".
Ale k těm 100% - ty moc bijí do očí, kdyby byli o 25%, tak nikoho nenapadne, že to je vlastně 20%.
U služby Tiscali Exclusive jsem nesprávně uvedl "povinnou minimální konzumaci" ve výši 300,- Kč měsíčně, správně je pouze 200,- Kč. Za chybu se omlouvám.
škoda že nejde udělat zatím jeden účet
a hlaně škoda, že jsou na internet tak drazí. Vždy když se připojím tak je to mimo špičku a více než 3 hodiny a když si extrapolujete ten graf, tak zjistíte, že jsou o dost dražší. Do cudziny ani meziměsto nevolám, maximálně párkrát mobily.
Šel bych do toho, i kdyby měli jen stejné ceny (případně o malinko vyšší s lepšími službami, třeba ISDN za cenu dialupu) a kdyby byl jeden účet.
Ale myslím, že jede účet by šel vyřešit i nyní velmi jednoduše (ale bez množstevní slevy)
Prostě by se telefonní linka převedla na Contactel, který by byl vlastníkem (mohl by vaše jméno ale samozřejmě uvést aby se zobrazovalo v tel. seznamu), a vám by to tedy pouze přefakturovával. Samozřejmě by se to muselo ošetřit smluvně, abyste nepřišli o linku, když se s nimi nepohodnete. A protože by to nebylo výhodnější ani pro Contactel, bylo by to pro něj použitelné pouze v případech, kdy by věděl, že by mu dotyčný generoval zajímavé zisky, takže třeba pro účty větší než 1000 Kč.
Být AO ale do toho jdu, protože následující měsíce jsou ktitické pro získání pozice - market share. Klient který není u nich je pro ně dvojnásobnou škodou - zaprvé z něj nic nemají, za druhé z nich má jejich konkurent. I kdyby tedy měli být i s náklady na nule, tak je to lepší než klienta nemít vůbec. Časem se takto i zvýší podíl jejich klientů a procento těch, kteří si budou volat mezi sebou a tak bude mít AO peníze i z normálních hovorů a nejenom meziměstských a mezistátních. A oni pak budou mít tu výhodu kterou má teď ČTc, tedy že když by od nich chtěl klient odejít, musel by opět měnit vizitky, případně připlácet za přenositelnost.
oni s cenou internetu ale mnoho neudelaji! musi platit telecomu minutove originacni poplatky za hovor, proto cena zejmena mimo spicku nevychazi levneji. az budou moct alt. operatori nakoupit od telecomu pausalne internet, pridaji k tomu svou konektivitu popr. dalsi sluzby, pak budou moct nabidnout atraktivnejsi ceny.