Vlákno názorů k článku
Contactel: DUO ke čtvrtým narozeninám
od Pavel Flajshans - Jeste perlicka marketingoveho oddeleni Contactelu. Na strance http://www.contactel.cz/script/2_servplus.asp?rid=169&hid=233...
Jeste perlicka marketingoveho oddeleni Contactelu. Na strance http://www.contactel.cz/script/2_servplus.asp?rid=169&hid=233 popisuji uspory oproti CTc.
Napriklad uvadi, ze kdyz CTc stoji volani do EU 9,10 Kc a u Contactelu 4,50 Kc, tak se jedna o 100% usporu. No neni to bajecne mit 100% slevu? :-)
Nebo kdyz u CTc stoji volani 8,10 a u Contactelu 4,50, tak mate 80% usporu... Jak to ti kluci u nich delaji, to vazne nevim... :-)
Contactel jsou vůbec lišáci. Stačí se jen podívat na jejich reklamní letáky. Pokud máte vyúčtování od Ctc. deprese vás nemine (viz. obličej jakési zdrogované schizofreničky na inkriminovaném letáčku) - pokud však máte účet od Contactelu cítíte se jako v ráji (obličej té samé paní po úspěšné léčbě v Bohnicích).
Matematicky a marketingově se vyjadřují procenta různě, podle základu. Tedy když děláte slevu, dáte jako základ nižší z obou cifer (bez slevy a se slevou), když zdražujete, tak naopak vyšší.
Výsledek je potom takovýto
NESKUTEČNÁ ÚSPORA VÍCE NEŽ 50%!!!
(zboží stálo 100, vy jej dáte za 66 a 50% z 66 je 33, tedy jste o 50% levnější)
a nebo když kurz donutí všechny zdražit o ze 100 na 120 tedy o 20% tak vy napíšete
ZDRAŽUJEME MÉNĚ NEŽ OSTATNÍ, POUZE cca. 16%!
(100/120 = 16,66%)
Vtip je v použitých slovíčcích. Oni nemohou říci 100% sleva, protože by to znamenalo nulu. Ale mohou říci 100% úspora, protože když pak dostanete účet, tak to opravdu bude o 100% nižší než původní cena a ty "uspoříte".
Ale k těm 100% - ty moc bijí do očí, kdyby byli o 25%, tak nikoho nenapadne, že to je vlastně 20%.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).