Dostanete se az po posledni stranku (od 17.3. do 20.3.2000), kde si mate overit spravnost udaju, stisknete tlacitko-buton "Dokoncit registraci" a dal uz neni registrace funkcni. Overeno u nekolika lidi - pripojenich. Na adrese info@contactel.cz nereaguji.
Mám úplně stejnou zkušenost. Marně jsem se pokoušel registrovat 3 dny. Rovněž jsem se dostal až ke tlačítku "Dokončit registraci" a pak už nebyla registrace funkční. Vše jsem podrobně popsal na e-mail info@contactel.cz a rovněž i mně nebylo dosud odpovězeno. V. Hroza
Vše, co jsem uvedl ve svém předchozím mailu je pravda, ale omlouvám se Contactelu, že nebylo odpovězeno na můj dotaz ohledně problémů s registrací. Není to pravda, neboť jsem v poště objevil poměrně vyčerpávající odpověď následujícího znění :
Dobrý den,
děkujeme Vám za Váš e-mail i za Váš zájem o naše služby.
Vámi uváděná chyba Internal Server Error byla nejpravděpodobněji způsobena zadánín nepovolených znaků a mezer do registračního formuláře. (Např. znak " / " v telefonním čísle, mezery v zadávání PSČ, apod.) Nyní se touto záležitostí zabývají naši technici a měla by být v co nejkratším termínu odstraněna.
Tímto bychom se Vám chtěli omluvit a zároveň Vás poprosit, abyste naše registrační stránky prošli znovu s tím, že prozatím dovolují zadávat data ve zmíněném formátu.
V případě Vašeho zájmu nás můžete kontaktovat na našem bezlatném čísle 0800 101 800, kde se Vám rádi budeme věnovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Pavel Kocúrek tel. +420 800 101 800
Oddělení péče +420 2 330 11 111
o zákazníky fax +420 2 330 11 770
Contactel s.r.o. e-mail:info@contactel.cz
Vinohradská 174 web: www.contactel.cz
Věřím, že uveřejněním textu celé odpovědi Contactelu pomůžu i ostatním, kteří případně rovněž měli problémy.