Pane Zimo, to neřeště :-) To jsou jen obchodní vize. Takové jsme přeci ještě v osmdesátých letech pravidelně čítávali v ABC mladých techniků a přírodovědců (ještě teď si vybavuju to schéma nakreslené u technologie ISDN).
Čárový kód to nebude, protože snímač kódu je levný a výroba samolepek s kódem také. Já se spíš bojím beamovaného spamu. Už před pár měsíci v Barceloně se reklamní biznysmeni dohodli, že push technologie budou hrát prim v mobilní reklamě (viz jiný článek nebo rovnou web WAA).
Ti dva, co se měli sejít na zastávce si nevolali, protože by jejich komunikaci zaznamenala EU ;-) Takhle můžou svou zprávu nechat vcelku bez povšimnutí na kterémkoli veřejném URL, k jehož reálné reprezentaci se vlastně ani nemusí přiblížit. Stejným způsobem občas kroutím hlavou nad některými inzeráty v tisku. (Viděl jste minulý týden v televizi to sci-fi z budoucnosti, jak v něm hrál Bruce Willis? Ten nechal zprávu na záznamníku čistírny oděvů. :-)
Jinak, zkuste vymyslet jiné slovo než "absurdistán" Velký Bratr by vás podle něj mohl identifikovat. :-)