Vlákno názorů k článku Crosstitial nebude překrývat obsah stránek od Jirka - No to je ale snůžka keců. Třeba: Dosud nevyužitého prostoru...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 8. 2003 9:38

    Jirka (neregistrovaný)
    No to je ale snůžka keců.
    Třeba: Dosud nevyužitého prostoru - obrazovky prohlížeče prázdné v okamžiku, kdy uživatel bude přecházet mezi jednotlivými sekcemi serverů

    Takový prostor je uměle vymyšlený, nic takového neexistuje.

    Jak by se všichni ti experti a produktový managoři nepoučili. Všechny tyhle agresivní nesmysly budou lidi ignorovat s mnohem větší vervou než normální banner. Oni pořád hledají něco nového a neokoukaného, aby pokaždý zjisitili, že to pokaždé funguje hůř a hůř.

    A co mě dostává nejvíc jsou frikulíny těsně po VSE, co jsou expertky na všechno. Obecný fráze a nesmymsly:

  • Markéta Čermáková z marketingového oddělení mediálního zastupitelství ARBOmedia označuje za důvod vzniku formátu nutnost pružně reagovat na požadavky celého trhu
  • Aby reklamní formát na Internetu zaujal, musí se stále hledat nová, ‚neokoukaná' řešení
  • "Velikost formátu sama o sobě nezaručuje klientovi úspěšnou kampaň. Vizuální efekt sdělení musí být také maximálně využit dobrou kreativou,"
  • 27. 8. 2003 9:55

    Jakub Suchy (neregistrovaný)
    Markéta Čermáková z marketingového oddělení mediálního zastupitelství ARBOmedia označuje za důvod vzniku formátu nutnost pružně reagovat na požadavky celého trhu
    no to je pravda...takze zadny nesmysl...

    Aby reklamní formát na Internetu zaujal, musí se stále hledat nová, ‚neokoukaná' řešení
    no to je taky pravda

    "Velikost formátu sama o sobě nezaručuje klientovi úspěšnou kampaň. Vizuální efekt sdělení musí být také maximálně využit dobrou kreativou,"
    sakra! to je taky pravda!
    tak ted nevim, na jake nesmyslne fraze jste narazel.
    a neopirejte se prosim do jednotlivych lidi, sam ukazujete, jak jste slaby v diskusi.

    me tento format zaujal, vidim v nem dobry prostor hlavne pro uz zmineny branding.
    pokud vezmeme, ze dialup nam bezi rychlosti 33.6kbps, 15kB banner stahneme za cca 3.5sekundy. to neni zas tak strasne. hlavne, kdyz ta znama 8sekundova hranice pro prechod na jinou stranku je uz podle mne dnes passe.

  • 27. 8. 2003 11:22

    dan (neregistrovaný)
    Ne, pane Suchy. Jirka to vystihl zcela presne. Reklamni agentury zcela ignoruji nazory spotrebitelu a hloupocka prohlaseni "odborniku" vyctena z knizky Marketingovym specialistou snadno a rychle jsou jen vrcholne trapna. Nejvic se bavim nad "pozadavky trhu". Ti naivkove se zrejme domnivaji, ze trh tvori pouze jejich zakaznici a servery.

    Jedinym vysledkem techto bombastickych prohlaseni o novem neokoukanem uzasne kreativnim reklamnim formatu je, ze pribude dalsi zaznam v rulebase naseho CVP serveru (kdyz jsme u tech velikosti, tak cca 30B).

    Bezohledne agresivni reklame a ceskym medialkam NAZDAR!

    dan
  • 27. 8. 2003 14:06

    Vaclav Kabar (neregistrovaný)
    A no.. pro ne jsou jejich zakaznici trhem.. jejich trhem... co na tom hlupacku nechapes??
  • 27. 8. 2003 14:32

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Třeba to, kdo jim bude platit za zobrazování reklamy, když se nebude mít komu zobrazovat. :-) Tedy až agresivní reklamní formáty část čtenářů přimějí k blokování a zbytek ze serverů vyštvou. Je to jako v jiných oborech: budete-li se snažit určitý zdroj využívat intenzivněji než snese, riskujete, že dojde k jeho poškození. A je jedno, jestli se bavíme o zemědělské půdě nebo čtenářské obci.
  • 27. 8. 2003 17:17

    Vaclav Kabar (neregistrovaný)
    Prilis precenujete zpetnou vazbu mezi uzivateli a lidmi od reklamy, zvlast co se tyce blokovani reklamy.. I kdyby si to zablokovalo 10%, pri zvyseni prijmu o 30% je to dobry obchod ne?
  • 27. 8. 2003 17:36

    dan (neregistrovaný)
    O cem to mluvite? Jakych 30% zvyseni prijmu? Nevsiml jste si, jak za 3 posledni roky proridly firmy podnikajici v tomto oboru a ty zbyvajici se ve vetsine pripadu potaci na hranici existence?
    Ceska internetova reklama byla obchodem postavenym na vode. Inzerenti se na ni divaji se skepsi vetsi nez kdykoliv predtim, uzivatele jsou znechuceni a admini proti ni bojuji nasazovanim filtrovacich technologii. To vam prijde jako dobry obchod? Zajmave...
    A kde jsou teda Hi-Media, Run Interactive, MIA a ostatni?

    Zpetnou vazbu neprecenuji. Zadna totiz neni. Marketing medialnich agentur si cisla pro zadavatele totiz vycucava z prstu. O manipulovani statistik bych vam mohl dlouho vypravet...
  • 27. 8. 2003 21:18

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Ono se stačí podívat, jaké ukazatele se vykazují. Třeba počet návštěv nebo doba strávená na stránce. Jak chcete vykazovat ve statistikách údaje, které principiálně nejde měřit? Jedině tak, že ve skutečnosti měříte něco úplně jiného, co se tomu (snad) aspoň trochu podobá.
  • 27. 8. 2003 11:39

    MichaL (neregistrovaný)
    Markéta Čermáková z marketingového oddělení mediálního zastupitelství ARBOmedia označuje za důvod vzniku formátu nutnost pružně reagovat na požadavky celého trhu

    Fraze. Je jasne, ze bez novych fomratu bude internetova divize ARBA prichazet o ksefty (stare formaty jsou uz nezajimave).

    Aby reklamní formát na Internetu zaujal, musí se stále hledat nová, ‚neokoukaná' řešení

    Fraze. O bannerove slepote uz bylo napsano mnoho o prostredcich boji s ni taky.

    Velikost formátu sama o sobě nezaručuje klientovi úspěšnou kampaň. Vizuální efekt sdělení musí být také maximálně využit dobrou kreativou

    Fraze. V cem asi spociva uspesnost reklamy? No asi v tom, jak je udelana technicky a kreativne, tohle neplati jen na internetu, to plati i pro ostatni media.

    Jsou to obecne fraze, na kterych je ostudne postavit clanek. Podobna tvrzni mohou zapusobit na profesora marketingu na zkousce - vidi, ze se studentka dobre pripravila, ale zadnou invenci od ni neceka (ani se mu ji od studentky nedostava). Jenze ctenarum Lupy, kteri se marketingu venuji, je tohle jasne a zbytek ctenaru podobne reci nezajimaji vubec.

    Nic proti Markete Cermakove, ale nesnazte se mi prosim vnutit, ze citace uvedene v clanku nejsou fraze. At uz je napsal kdokoliv, fraze to jsou.

  • 28. 8. 2003 1:27

    Roj (neregistrovaný)
    Michale, nech pana! Pan treba ani jednu z tech kursivou napsanych veci nevedel. Pro pana to byly objevne novinky, hluboka, nahle zjevena pravda.
    Pan neabsolvoval ani sedmy rocnik zakladni skoly :-)
  • 27. 8. 2003 9:58

    Yeti (neregistrovaný)
    > A co mě dostává nejvíc jsou frikulíny těsně po VSE, co jsou expertky na všechno. Obecný fráze a nesmymsly:

    Jo, to sedí =)


    > # "Velikost formátu sama o sobě nezaručuje klientovi úspěšnou kampaň. Vizuální efekt sdělení musí být také maximálně využit dobrou kreativou,"

    To rozhodně. Například v mém případě je vizuálním efektem flashové reklamy obrázek puzzle s textem "Click here to get plugin" =)
  • 27. 8. 2003 23:29

    J. Brazda (neregistrovaný)
    Jenze ty "frikuliny" :) jsou vetsinou zatracene hezky - a to se ve svete jako napr. prave reklama pocita mnohem vic!
  • 28. 8. 2003 6:48

    rys (neregistrovaný)
    hmmm no a co? Za par let budou skaredy. Do konce zivota. Je to synonymum sveta reklamy.
  • 28. 8. 2003 8:22

    Jirka (neregistrovaný)
    To je sice hezky, ze jsou hezky, ale at pak nebrecej, ze jim zatracene hezky klesaj trzby z on-line reklamy. Velkym vystrihem a tangama to fakt nezachranej :)
  • 28. 8. 2003 8:34

    Arko (neregistrovaný)
    Jako ze by teda mohli za nove reklamni formaty na internetu bojovat do "roztrhani tela"? To by mozna pomohlo. Ale oni tak spis bojuji za vyssi postaveni a plat :)) (Aby to nevypadalo, ze jim zavidim, vubec ne, preju jim to a mit ji taky, delam to samy).
  • Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).