Fraze. Je jasne, ze bez novych fomratu bude internetova divize ARBA prichazet o ksefty (stare formaty jsou uz nezajimave).
Aby reklamní formát na Internetu zaujal, musí se stále hledat nová, ‚neokoukaná' řešení
Fraze. O bannerove slepote uz bylo napsano mnoho o prostredcich boji s ni taky.
Velikost formátu sama o sobě nezaručuje klientovi úspěšnou kampaň. Vizuální efekt sdělení musí být také maximálně využit dobrou kreativou
Fraze. V cem asi spociva uspesnost reklamy? No asi v tom, jak je udelana technicky a kreativne, tohle neplati jen na internetu, to plati i pro ostatni media.
Jsou to obecne fraze, na kterych je ostudne postavit clanek. Podobna tvrzni mohou zapusobit na profesora marketingu na zkousce - vidi, ze se studentka dobre pripravila, ale zadnou invenci od ni neceka (ani se mu ji od studentky nedostava). Jenze ctenarum Lupy, kteri se marketingu venuji, je tohle jasne a zbytek ctenaru podobne reci nezajimaji vubec.
Nic proti Markete Cermakove, ale nesnazte se mi prosim vnutit, ze citace uvedene v clanku nejsou fraze. At uz je napsal kdokoliv, fraze to jsou.
Aby reklamní formát na Internetu zaujal, musí se stále hledat nová, ‚neokoukaná' řešení
no to je taky pravda
"Velikost formátu sama o sobě nezaručuje klientovi úspěšnou kampaň. Vizuální efekt sdělení musí být také maximálně využit dobrou kreativou,"
sakra! to je taky pravda!
tak ted nevim, na jake nesmyslne fraze jste narazel.
a neopirejte se prosim do jednotlivych lidi, sam ukazujete, jak jste slaby v diskusi.
me tento format zaujal, vidim v nem dobry prostor hlavne pro uz zmineny branding.
pokud vezmeme, ze dialup nam bezi rychlosti 33.6kbps, 15kB banner stahneme za cca 3.5sekundy. to neni zas tak strasne. hlavne, kdyz ta znama 8sekundova hranice pro prechod na jinou stranku je uz podle mne dnes passe.
Takový prostor je uměle vymyšlený, nic takového neexistuje.
Jak by se všichni ti experti a produktový managoři nepoučili. Všechny tyhle agresivní nesmysly budou lidi ignorovat s mnohem větší vervou než normální banner. Oni pořád hledají něco nového a neokoukaného, aby pokaždý zjisitili, že to pokaždé funguje hůř a hůř.
A co mě dostává nejvíc jsou frikulíny těsně po VSE, co jsou expertky na všechno. Obecný fráze a nesmymsly: