Ale porad je to zakaznik, kteremu muzu nabizet placenou nabidku. Vim o rade lidi, kteri si placenou nabidku objednavaji a plati jen na podzim/zimu - v lete ne (nevyuziji ji). Takovi zakaznici, pokud se rozhodnou odejit, tak to urcity odliv penez muze znamenat. Ale asi to vykompenzuje pausalni servisni poplatek vsem.
Ja spis vidim problem v tom, ze pokud CS Link a jeho nabidka skutecne zanikne, tak odejdou zakaznici, kteri si predplaceli jednotlive programy nebo treba sportovni stanice. Protoze balik balastu, ktery z vetsiny ani nevyuzijou a o ktery nemaji zajem, stoji treba jednou tolik, nez balicek sportovnich kanalu.
Ale (temer) kazdy ma moznost volby. S vyjimkou tech, kteri jsou odkazani pouze na satelitni prijem.
Jinak v kontextu se servisnim poplatkem mi prijde neadekvatni oficialni prodejni cena za kartu Skylink. 2200 Kc je podle meho opravdu hodne.... To jako bych asi z principu jako novy zakaznik nedal.
Pokiaľ si niekto občas predplácal platenú ponuku, tak je predpoklad že TV sleduje a teda si SP na rok zaplatí. Zaplatením balíčka si SP predĺži o dobu balíčka. Určité percento možno pretočí ku konkurencii - ale tam zaplatí za rok viac. A určité percento prejde na iný spôsob príjmu (satelit zostan elen na FTA). Myslím že s týmto rizikom počítali.