České televizi i Nova Group se včera dařilo. Program ČT 1 se opět dostal v celodenním podílu nad 20% hranici. U dospělého publika vykázal hodnotu 21,47 %, v hlavním vysílacím čase (prime timu) pak 24,44 %. Veřejnoprávní médium může za tento výsledek poděkovat především loňské vánoční pohádce Micimutr, na kterou se tentokrát podíval 1,164 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 28,71 %. Zároveň šlo o nejsledovanější nezpravodajský pořad po 20. hodině u lidí starších 15 let.
MINULÝ TÝDEN: Vládní krize zvedla zájem o ČT 24. Několik jejích pořadů překročilo včera 10% podíl
Také pohádka Princ a Večernice na Nově se po 20. hodině a 20. minutě dostala nad milion diváků. Viděl ji 1,040 milionu diváků (share 26 %). Mezi mladými diváky oslovila 588 tisíc diváků (share 27,92 %). Nova si zajistila pozici jedničky ve své skupině D15–54 s podílem 28,81 % i mezi dospělým publikem – celodenní share 25,3 %. Po 20. hodině se naopak opět nedařilo Primě family. Animovanou komedii Horton vidělo pouze 278 tisíc diváků (share 6,91 %). Celodenní podíl stanice byl 12,85 %.
VÁNOČNÍ SLEDOVANOST: Česká televize má za sebou rekordní Vánoce. Byly úspěšnější než loni
Prima family si vylepšila chuť alespoň co do podílu na divácích filmem Deník Bridget Jonesové. Ten vidělo 397 tisíc diváků (share 16,72 %). Podobného výsledku dosáhl například i dokument na Dvojce s názvem Domov aneb Kam směřuje naše cesta. Ujít si ho nenechalo 354 tisíc diváků (share 8,68 %). Nad tří set tisícovou hodnotu se dostala i Námořní vyšetřovací službě na Nově Cinema vysílaná po 21. hodině. Dosáhla k 324 tisícům diváků (share 8,12 %). Předchozí díl vidělo 238 tisíc diváků (share 8,12 %).
TÝDENNÍ DATA: V předvánočním týdnu nejvíc posilovala ČT 1, naopak Prima family na ročním minimu
Další pořady už skončily, co se sledovanosti týká, pod dvou set tisícovou hranicí. Platí to například pro celovečerní film Rabín, kněz a krásná blondýna, který včera nasadila TV Barrandov. Pustilo si ho 172 tisíc diváků (share 4,47 %). Nad sto tisíc diváků se dostaly i pořady Špinavá práce a Teorie velkého třesku. Akviziční pořad Primy Cool vidělo 119 tisíc diváků (share 2,89 %), oblíbený seriál pak 126 tisíc diváků (share 3,18 %). Na sesterské Primě love dosáhla výraznějšího výsledku jen reality show Farmář hledá ženu – 102 tisíc diváků (share 3,15 %) – a formát Táta XXXL – 82 tisíc diváků (share 2,01 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT 1 | 21,47 | 24,44 | 17,09 | 20,02 |
ČT 2 | 3,79 | 4,68 | 2,88 | 3,36 |
ČT Sport | 0,99 | 0,87 | 0,96 | 1,10 |
ČT 24 | 4,25 | 2,48 | 2,26 | 1,37 |
Nova | 25,30 | 29,50 | 28,81 | 30,96 |
Nova Cinema | 5,37 | 5,82 | 5,96 | 6,18 |
Fanda | 1,30 | 0,90 | 1,44 | 0,98 |
Prima family | 12,85 | 12,39 | 13,21 | 14,22 |
Prima Cool | 2,75 | 2,68 | 3,88 | 4,08 |
Prima love | 2,03 | 1,79 | 2,16 | 2,22 |
TV Barrandov | 4,52 | 3,88 | 4,64 | 4,94 |
Pětka | 0,56 | 0,49 | ||
Atmedia | 2,44 | 1,40 | 2,71 | 1,55 |
ostatní TV | 12,94 | 9,14 | 14,00 | 9,01 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 30,50 | 32,47 | 23,19 | 25,85 |
Nova Group | 31,97 | 36,22 | 36,21 | 38,12 |
Prima Group | 17,36 | 16,86 | 19,25 | 20,52 |
Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch