I pondělní výsledky sledovanosti významně ovlivnily povodně, které o víkendu zasáhly Českou republiku. Nonstop zpravodajský servis na toto téma vyšvihl tematický kanál ČT 24 opět na pozici televizní dvojky. Tuto stanici si za celý den pustilo 20,38 % publika staršího 15 let. Nejsledovanějším pořadem byly Události v regionech, které si nenechalo ujít 603 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 20,56 %. V prime timu, tedy hlavním vysílacím čase, sledovalo ČT 24 přes 10 % publika. Zpravodajský kanál České televize se stal nejsledovanější z celé rodiny programů Kavčích hor. ČT 1 za celý den oslovila 13,19 % publika.
VÍKENDOVÁ DATA: Cesty domů v pondělí nad milionem diváků, přes dvě třetiny ale byly starší 55 let
Zájem o povodňové dění je patrný i ze sledovanosti televize Nova. Její hlavní zpravodajskou relaci viděly včera 2,018 milionu diváků (share 48,12 %). Milionovou hranici pak Televizní noviny překročily u diváků ve věku od 15 do 54 let. Byl jich konkrétně 1,008 milionu (share 48,64 %). Pro srovnání, mimořádné prodloužené hodinové Události vidělo na Jedničce 733 tisíc diváků (share 18,22 %). Cirkus Humberto skončil na standardním výsledku 533 tisíc diváků (share 12,3 %). Nova získala u diváků starších 15 let celodenní podíl 21,61 %, ve skupině od 15 do 54 let jich bylo 25,22 %. O své publikum nepřišel ani včera seriál Třicet případů majora Zemana. Na Barrandově měl 485 tisíc diváků (share 11,52 %).
VÍKENDOVÁ DATA: ČT 24 v neděli s celodenním podílem 17%, finále vítězné SuperStar zastínily povodně
Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem na Nově byl Gympl s (r)učením omezeným – 941 tisíc diváků (share 21,69 %), který oslovil především skupinu lidí od 15 do 54 let. Tady bylo diváků 583 tisíc (share 26,39 %). Helenu si nenechalo ujít 835 tisíc diváků (share 22,77 %). Diváků ve věku od 15 do 54 let bylo 558 tisíc (share 28,8 %). Jediný pořad, kterému se podařilo překročit milionovou hranici, byly Cesty domů. Oslovily 1,015 milionu diváků (share 23,51 %). Prima family ovšem v pondělí nejvíce doplatila na povodně. Za celý den oslovila pouze 14,79 % publika., v prime timu se však její podíl zvedl na 18,04 %.. Zprávy FTV Prima vidělo 852 tisíc diváků (share 21,84 %).
ČTĚTE TAKÉ: ČT poprvé naostro zkouší Krizovou mapu Česka. Monitoruje na ní povodně
Dokument na Dvojce s názvem Příběhy zbraní: AK-47 vidělo 254 tisíc diváků (share 6,04 %). Pro srovnání, nejsledovanější pořad Primy Zoom měl 75 tisíc diváků (share 1,81 %). Šlo o dokument Zkáza Hinderburgu. Stotisícovou hranici nepřekročily ani kanály Fanda, Smíchov a Telka. Na Nově Cinema se dařilo nejvíce filmu Výprodej. Ten si pustilo 130 tisíc diváků (share 3,01 %). Diváků ve věku od 15 do 54 let bylo 89 tisíc (share 4,08 %). Na Primě Cool byla nejsledovanější Teorie velkého třesku, která oslovila 211 tisíc diváků (share 5,11 %), na Primě love diváci preferovali Božské dorty od Markéty. Nenechalo si je ujít 132 tisíc diváků (share 3,02 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 13,19 | 12,91 | 10,29 | 9,53 | |
ČT 2 | 3,66 | 4,42 | 3,68 | 3,92 | |
ČT Sport | 1,56 | 0,95 | 1,74 | 0,95 | |
ČT 24 | 20,38 | 10,13 | 16,95 | 9,09 | |
Nova | 21,61 | 28,88 | 25,22 | 32,56 | |
Nova Cinema | 2,71 | 2,58 | 3,89 | 3,56 | |
Fanda | 0,90 | 1,06 | 1,17 | 1,29 | |
Smíchov | 1,03 | 1,25 | 1,83 | 2,13 | |
Telka | 0,48 | 0,43 | 0,48 | 0,44 | |
Prima family | 14,79 | 18,04 | 11,06 | 13,28 | |
Prima Cool | 2,89 | 3,07 | 4,77 | 4,96 | |
Prima love | 1,66 | 1,58 | 2,23 | 1,94 | |
Prima Zoom | 1,48 | 1,14 | 1,60 | 1,10 | |
TV Barrandov | 4,72 | 7,15 | 4,90 | 8,49 | |
Atmedia | 2,25 | 1,50 | 2,21 | 1,27 | |
ostatní TV | 6,70 | 4,90 | 8,00 | 5,48 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 38,79 | 28,41 | 32,66 | 23,83 |
Nova Group | 26,73 | 34,20 | 32,59 | 39,98 |
Prima Group | 20,82 | 27,21 | 19,66 | 30,07 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch