Hlavní navigace

ČT 4 ve čtvrtek nejsledovanější televizí. Díky zlatému hodu Barbory Špotákové

10. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Celodenní podíl 22,24 procenta na dospělém publiku udělal ze Čtyřky lídra trhu. Ještě lépe se ČT 4 dařilo u mladších diváků od 15 do 54, u nich dosáhla denního podílu 23,64 procenta.

Téměř 1,7 milionu dospělých diváků sledovalo ve čtvrtek večer okolo 23. hodiny na sportovním kanálu ČT 4 úspěšný boj české oštěpařky Barbory Špotákové o zlatou olympijskou medaili. ČT 4 se díky tomu stala v celodenních číslech nejsledovanější českou televizí, a to jak u dospělého publika staršího 15 let, tak u mladších diváků od 15 do 54 let, na které programově cílí Nova. Informoval o tom server MediaGuru.cz.

K TÉMATU: ČT 4 v sobotu opět televizní jedničkou. Nova měla celodenní podíl na publiku pod 15 %

ČT 4 za celý den sledovalo v průměru 22,24 procenta dospělých diváků, kteří trávili čas u televize a 23,64 procenta publika ve věku od 15 do 54 let. Nova se posunula na pozici dvojky, když u dospělého publika dosáhla celodenního podílu 18,53 procenta a v kategorii diváků od 15 do 54 let 21,04 procenta. Třetí byla Prima family a až na čtvrté pozici skončil program ČT 1. Sportovní kanál České televize vyhrál i v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin, kdy zaujal 23,98 procenta dospělého publika.

ČTĚTE TAKÉ: Prima family ve středu nad Novou, Farma ale opět porazila VIP Prostřeno!

MMF24

Nad 20-procentní podíl na dospělém publiku se v prime time dostala i Nova a Prima family, zatímco ČT 1 zůstala asi na polovině této hodnoty. Celý blok večerního přenosu z finále atletických disciplín z londýnské olympiády, který ČT 4 vysílala od 19:15 do 23:20, vidělo v průměru 886 tisíc dospělých diváků (podíl 27,32 procenta).

Souboj hlavních večerních pořadů ve čtvrtek vyhrála Prima family se svým VIP Prostřeno!, které vidělo v průměru 926 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl 25,72 procenta. Farma na Nově přitáhla pozornost 893 tisíců dospělých diváků a dosáhla podílu 24,23 procenta. U mladších diváků od 15 do 54 let ale byly pozice obou pořadů opačné, vyhrála Farma, která k Nově přitáhla 28,72 procenta publika.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).