Počínaje 1. zářím skončí Česká televize s vysíláním reklamních znělek. Dnes o tom informuje server MaM.cz, podle kterého tím ČT reaguje na pokuty, které veřejnoprávní médium dostalo od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Znělky podle ní nejsou pořady, a proto je nelze sponzorovat. Denně nabízí ČT kolem dvaceti znělek, jejich vytíženost představovala asi 22 procent,
konstatuje server, který zároveň dodává, že výnosy z takovéhoto sponzoringu nejsou zanedbatelné. Dle informací časopisu Marketing&Media by mělo jít o částku přibližně 20 milionů Kč.
ARBOmedia naplní všechny uzavřené smlouvy na sponzoring v plném rozsahu. Nebudou se ale realizovat kampaně předjednané na poslední třetinu tohoto roku,
řekla médiu marketingová ředitelka mediálního zastoupení Lucie Nováková. Produktová manažerka Panasonicu Petra Vrabcová pak dodala: Reklamní znělky byly rozhodně zajímavým doplňkem v našem mediaplánu, hlavně v období, kdy klasické reklamní časy jsou buď vyprodané, nebo jsou reklamní bloky příliš dlouhé, tedy v jarním nebo předvánočním období.