Hlavní navigace

ČT Sport byl včera díky finále Davis Cupu televizní jedničkou u dospělých i mladých

19. 11. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY Nova byla mezi dospělými diváky včera až čtvrtou nejsledovanější televizí, u mladých od 15 do 54 let pak dvojkou. Televizní noviny skončily pod milionovou hranicí.

Mimořádného úspěchu dosáhl včera program ČT Sport díky strhujícímu finále tenisového Davis Cupu, ve kterém Česká republika získala po 32 letech tuto cenovou trofej. ČT Sport se včera stal televizní jedničkou nejen u dospělých diváků, tedy v cílové skupině starších lidí 15 let, ale i u mladých od 15 do 54 let. Vyplývá to z peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO). Několikahodinový živý přenos z Davis Cupu si nenechalo ujít 876 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 28,47 %.

VÍKENDOVÁ DATA: Talent v sobotu poražen StarDance i Indiana Jonesem, ČT Sport bodoval Davis Cupem

ČT Sport získal včera celodenní podíl u dospělých diváků 18,16 %, v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase, na 16,79 %. U diváků od 15 do 54 let se dostal share na hodnotu 20,45 %, v prime timu pak 19,41 %. Hned za sportovním kanálem České televize se umístila v oblíbenosti u dospělých diváků stanice ČT 1. Její celodenní podíl byl 17,42 %, v prime timu pak 19,25 %. Následovala Prima family s podílem 16,81 % a až čtvrtá skončila Nova s share 14,46 %. Ve své cílové skupině 15–54 byla Nova po celý den druhá s podílem 16,72 %.

MINULÝ VÍKEND: Nova po dlouhé době porazila Talent, pohádka Čertova nevěsta v neděli vyhrála

Úspěch Davis Cupu se včera dotkl i sledovanosti Televizních novin, které tentokrát Nova nasadila mimořádně už od 19 hodin, kvůli přímému přenosu z Formule 1. Vidělo je 990 tisíc diváků (share 23,98 %), z nichž 509 tisíc bylo ve věku od 15 do 54 let (share 23,78 %). Samotný přímý přenos Formule 1 pak vidělo pouze 580 tisíc dospělých (share 13,27 %), respektive 336 tisíc mladých (share 14,13 %). Nejsledovanějším pořadem mezi diváky od 15 let byl cyklus Ach, ty vraždy!, který viděl 1,029 tisíc diváků (share 23,36 %), následovaný show Česko Slovensko má talent – 948 tisíc diváků (share 23,95 %).

NEDĚLNÍ GLOSA: 2014: dvoje peoplemetry, dvě cílové skupiny a dvě nejsledovanější televize

KL24

Sledovanost dalších pořadů se pak už mezi dospělými pohybovala do 230 tisíc diváků. Nejblíže byla této hranici Nova Cinema s první částí Ledové apokalypsy. Tu si pustilo 229 tisíc dospělých diváků (share 5,36 %), z nichž 157 tisíc z nich bylo ve věku od 15 do 54 let (share 6,75 %). Hranici dvou set tisíc diváků překročila ještě TV Barrandov díky snímku V síti lží – 212 tisíc diváků (share 4,83 %) – a Prima Cool s akčním thrillerem Nebezpečná rychlost 2: Zásah – 211 tisíc diváků (share 5,15 %). Cyklus Sbohem, Československo měl na Dvojce 113 tisíc diváků (share 2,5 %). Nejméně dospělých diváků oslovila Nova Cinema s Kriminálkou New York – 38 tisíc diváků (share 0,84 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za neděli 18. listopadu 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 17,42 19,25 13,61 14,40
ČT 2 3,38 2,23 2,50 2,02
ČT Sport 18,16 16,79 20,45 19,41
ČT 24 4,18 2,60 2,31 1,49
Nova 14,46 15,53 16,72 15,88
Nova Cinema 5,65 4,74 6,98 5,76
Fanda 0,91 0,61 1,17 0,55
Prima family 16,81 21,73 15,86 22,69
Prima Cool 3,28 4,17 4,57 5,85
Prima love 1,61 2,10 2,03 2,93
TV Barrandov 5,43 4,34 4,97 3,46
Atmedia 1,54 0,95 1,99 1,14
ostatní TV 7,19 4,97 7,02 4,41
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za neděli 18. listopadu 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 43,14 40,87 38,86 37,32
Nova Group 21,02 20,88 24,88 22,19
Prima Group 21,70 28,00 22,46 31,48

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).