A co tak situace, že jako nekolikaroční zákazník se musíš chtě-nechtě sťehovat (když si nájemník) a novú lokalitu nemá UPC pokrytú. I kdybys chtěl i nadále služby využívat, máš smůlu. V tom případe nemáš jinou možnost než smluvu zrušit a tím pádem zaplatit pokutu za dosavadní měsíce. V mém případe to dělá víc než 2500 Kč. Jako zákazník tedy nemáš právo na zrušení pokuty i když, UPC není schopné službu zabezpečit/přesunout (v rámci Prahy). A to je podle vás v pořádku?
Já jsem například sjednávala smlouvu přes telefon, kdy mi tohle řečeno nebylo. Pak přišel technik, nechal mě podepsat jednostránkovou smlouvu. Teď když chci smlouvu zrušit jsem byla hodně překvapená, že po mně chtějí zaplatit měsíce které jsem využila. Je to vyč*ranost jako vrata.