Vlákno názorů k článku Inspirativní myšlenky a osobnosti na Czech Internet Forum 2007 od xx - Dobrý den, Jak mají čtenáři chápat: http://www.lupa.cz/clanky/admonitor-kolik-penez-jde-do-internetove-reklamy/ "Že Internet a jeho...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 11. 2007 12:19

    xx (neregistrovaný)
    Dobrý den,

    Jak mají čtenáři chápat:
    http://www.lupa.cz/clanky/admonitor-kolik-penez-jde-do-internetove-reklamy/
    "Že Internet a jeho příjmy rostou, o tom není pochyb. Některé odhady přisuzují v příštím roce českému Internetu třetí místo v lize mediatypů za televizí a tiskem, s reklamními výdaji v hodnotě zhruba tří miliard korun."




    Když v dalším článku, ale čtenář vidí situaci jinak:
    http://www.lupa.cz/clanky/czech-internet-forum-2007-myslenky-a-osobnosti/

    "S touto prezentací tak trochu souviselo i odpolední vystoupení Víta Smékala z OMD. Ten hodnotí roky 2007 a 2008 z hlediska celkových reklamních příjmů jako ne příliš dobré. Důvody? Málo komerčně zajímavých akcí a očekávaný pokles spotřeby. Šetřit se tak bude na tom, co přijde nejdřív pod ruku – na reklamě. Všichni tři mobilní operátoři plánují v příštím roce snížit množství investic do klasické reklamy."

    Mám to chápat, ze pan Smékal je jediný, kdo šetří? A myslel celkové reklamní příjmy internetové nebo TV, radio a tisk? A nebo vše dohromady?

    Neuškodilo by to lépe vysvětlit.

    xx
  • 24. 11. 2007 12:35

    xx (neregistrovaný)
    Další věc je, že z obrázku na, kterém je vidět "Finanční ukazatele vybraných mediálních hráčů" není jasné odkud data jsou. Nejde tedy zjistit jejich relevantnost a jak vůbec byla sbírána.

    Je sice pro širokou veřejnost moc hezké koukat na různé vybarvené koláče jako známe z TV a další sloupcové grafy nebo tabulky s čísly, ale většinou nic nevykazují a nebo nemají ani uvedený zdroj na to odkud byla data použita a jak byla hlavně zpracována.

    xx
  • 24. 11. 2007 13:41

    Jan Ambrož
    Výdaje do internetové reklamy opravdu rostou, to potvrzují všichni. AdMonitoring si nyní klade za cíl je exaktně změřit. Citace Víta Smékala směřuje k celkové situaci v reklamě v ČR (zahrnující televizi, noviny, radio, billboardy, internet, kino atd.) a jedná se o odhady. Jinými slovy, roky 2007 a 2008 třeba nebudou pro reklamu v ČR obecně převratné, ale internetová inzerce může zaznamenat skvělý úspěch a růst, na rozdíl od jiných meditypů (outdoor, print, radio). Růst Internetu v roce 2008 odhaduje Vít Smékal a OMD na 22 procent. Mrknout se taky můžete na prezentace účinkujících, kde naleznete další odpovědi.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).