V HTML zdroji stránky je tohle:
<a href="https://www.linkedin.com/in/davidsneddon/" title="LinkedIn"><span class="rs-person">David Sneddon</span></a>
Neodhalil jsem, že by to vpisoval nějaký skript na straně klienta, ale neživím se weby, mohlo mi to uniknout.
Chyba může být ve filtrech Vašeho AdBlocku. Já to vidím i s AdBlockem.
Nejprve si ujasněme pojmy.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bulv%C3%A1rn%C3%AD_m%C3%A9dium
Relevantní prokliky na studie apod. mi nijak bulvární nepřijdou. Naopak jsou pro mě přidanou hodnotou, protože nemusím nic složitě dohledávat.
To je hezký, že si umíš zobrazit zdrojovej kód, já ti ale říkám, že když si zapnu adblock, tak tam ten odkaz prostě nevidím. Jestli chceš ověřit to, co ti říkám, tak si nainstaluj Chrome s doplňkem AdBlockPlus.
Ve zdrojovém kódu sice odkaz vidím:
<h2>Facebook se jednou přestane vyplácet</h2><span class="rs-person">Jan Sladovník</span>, který má na starosti digitální marketing v mediální skupině MAFRA, vydavateli iDNES.cz, mluvil o tom, jak zápasí s poklesem dosahu příspěvků na Facebooku: nic prý nepomáhá, jen platit, a protože Facebook stále zdražuje cenu za proklik, <q>jednou se to prostě přestane vyplácet</q>. Facebook ale zatím ještě stojí za vynaložené náklady a úsilí, pořád je to pro ně zdroj okolo pěti procent návštěvnosti.
Reálně se mi to ale zobrazuje jako:
<nadpis>Facebook se jednou přestane vyplácet</nadpis>
, který má na starosti digitální marketing v mediální skupině MAFRA, vydavateli iDNES.cz, mluvil o tom, jak zápasí s poklesem dosahu příspěvků na Facebooku: nic prý nepomáhá, jen platit, a protože Facebook stále zdražuje cenu za proklik, jednou se to prostě přestane vyplácet. Facebook ale zatím ještě stojí za vynaložené náklady a úsilí, pořád je to pro ně zdroj okolo pěti procent návštěvnosti.
Když adblock pro Lupu vypnu, zobrazí se mi tam:
<nadpis>Facebook se jednou přestane vyplácet</nadpis>
<odkaz>Jan Sladovník</odkaz>, který má na starosti digitální marketing v mediální skupině MAFRA, vydavateli iDNES.cz, mluvil o tom, jak zápasí s poklesem dosahu příspěvků na Facebooku: nic prý nepomáhá, jen platit, a protože Facebook stále zdražuje cenu za proklik, jednou se to prostě přestane vyplácet. Facebook ale zatím ještě stojí za vynaložené náklady a úsilí, pořád je to pro ně zdroj okolo pěti procent návštěvnosti.
"Na úvod konference vystoupil , který z irského sídla Googlu řídí prodej velkým klientům ve střední Evropě a vede růst firmy v oblasti EMEA." Kdo?
"V Silicon Valley ztratili pojem slova „problém“, prohlásil na úvod svého vystoupení , starší viceprezident pro datovou strategii v americkém mediálním konglomerátu Viacom." Kdo?
"Facebook se jednou přestane vyplácet, který má na starosti digitální marketing v mediální skupině MAFRA, vydavateli iDNES.cz, mluvil o tom," Kdo?
Zdá se, že se vám to nějak popralo s mezititulky.