Hlavní navigace

Czech Internet Forum 2021: na pódiu se vystřídá DoDo, CME, Seznam, Unilever nebo CNC

11. 8. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Internet Info
Jak zahýbá českým mediálním trhem evropská směrnice o autorském právu? A jak se daří (ne)placenému videoobsahu?

I letos Czech Internet Forum otevře důležitá témata z českého online světa. Naši spíkři se zaměří na aktuální legislativu, nové trendy v online reklamě, média nebo videobsah na internetu. Na webu konference se můžete seznámit s kompletním programemosobnostmi, které se letos chopí slova. Czech Internet Forum proběhne 12. října v Praze.

Připravte se s námi na důležité změny v online médiích a marketingu. Podíváme se na tato témata:

Reklamní trh v nejistých časech: vývoj v letech 2020 a 2021 – Tomáš Hynčica (Nielsen Admosphere) a Ondřej Novák (ASMEA)

Reklamní trh zažívá turbulentní období. Rozebereme reálný pohled do nejnovějších dat o české reklamě, neopomeneme ani vliv pandemie covid-19 na celý reklamní trh.

Rozvoj placeného i neplaceného videoobsahu na českém trhu – Daniel Grunt (CME)

Jak si stojí česká placená videotéka Voyo v konkurenci streamovacích gigantů Netflix či HBO GO? Jaké je místo a budoucnost neplacených videoslužeb a online videoreklamy v Čechách?

Média a marketing – změny pravidel hry v roce 2021 – Petra Dolejšová (advokátka na volné noze)

Jaké právní změny se letos odehrávají v digitálním světě médií? Jak je to s vývojem remarketingu? A co digitální směrnice? V jakém je stavu a jak změna zákona zasáhne média a jak marketing? Podíváme se na licence pro použití novinářských článků – kdo je bude muset mít a jak se budou shánět? Jaký dopad to bude mít na weby a aplikace, které pracují hlavně s cizím zpravodajským obsahem? Jak budou filtrovat obsah sociální sítě, YouTube nebo různá fóra? Jaký dopad to bude mít na běžný marketing? A hlavně: kdy novou úpravu vůbec očekávat? A kterých platforem a společností se změny týkat naopak nebudou?

Panelová diskuze: Budoucnost personalizovaného cílení reklamy bez využití cookies třetích stran

Velké diskuze se zúčastní Jan Brendl ze Seznam.cz, Matěj NovákDataSentics, David VoráčekCPEx a Lucie Zadák PěnkavováCZECH NEWS CENTER.

Online-first jako budoucnost společnosti Unilever? – Martin Minařík (Unilever)

Jak probíhá digitální transformace ve společnosti, která řadu let svůj úspěch spojuje primárně s kamennými řetězci a tradičními médii? Jak funguje a na čem pracuje interní digitální tým společnosti? Jak probíhá spolupráce marketingového oddělení s agenturami? A co přinesly důležité transformační kroky? Ukážeme si úspěchy i přešlapy. Zastavíme se také u vize budoucnosti společnosti Uniliver.

Dále se s Vojtěch Lambertem z LCG New Media zastavíme u TikToku a Snapchatu, s Josefem Šlerkou z Univerzity Karlovy a Hanou Friedlaenderovou z výzkumné agentury Nielsen Admosphere se podíváme na to, jak obstálo zpravodajství v době pandemie covid-19.

Czech Internet Forum letos pořádáme již po šestnácté, zavzpomínejte s námi na předchozí ročníky: 

ebf 24 - tip duben

Navštivte web konference a seznamte se s dalšími tématy a spíkry, najdete zde i registrační formulář.

Partnerem konference je DoDo, Kaufland.de, LCG New Media, Teads, mediálními partnery jsou Marketing Journal, MediaGuru, Seznam.cz a Tyinternety.cz. Konference proběhne za podpory TUESDAY Business Network. Organizátorem je Lupa.cz, produkci zajišťuje Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).