Dobrý den,
Bonybony je společný server s megaslevou. Platí to i pro ní? zaplatila jsem vouchery a příští týden jsem měla mít rezervaci na pobytu, který jsem zaplatila, ale zrušili mi jí, kvůli tomu, že megasleva nedoručila peníze. Na jejich infolinku se nelze dovolat. Takže stačí zajít do banky a reklamovat transakci ikdyž už byla platba odeslaná? vrátí mi peníze tak zpět?
Děkuji za odpověď
Reklamovat transakci není tak jednoduché.Nevím, kdy jste peníze odesílala ale pokuď to bylo po vyhlášení insolvence, tak se domnívám, že by to moho uspět. Uvedené firmy po vyhlášení insolvence mají obstavený majetek ( hmotný i nehmotný) a tedy nelze již s účtem manipulovat. Zkuste se tedy obrátit na svůj peněžní ústav a uvidíte?
Všichni Ti, kteří své nákupy na Bonybony zaplatili platební kartou, nemusejí nic sledovat, ani se nikam hlásit jako věřitelé. Stačí zajít do banky, která kartu vydala a reklamovat tyto transakce s důvodem "Nedodané zboží/služby". Peníze dostanou zpět. Zaplatí to vše banka, která Bony karty procesovala a věřitelem se stane ona. Karty nejsou tak úplně špatné.